۹ دی، شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی «عزت خواهی» مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن ۹دی روز بصیرت و میثاق دوباره ملت با ولایت را گرامی داشت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل ا ز روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد […]

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن ۹دی روز بصیرت و میثاق دوباره ملت با ولایت را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل ا ز روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۹ دی، روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت، اظهار داشت: نهم دی ماه، شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی«عزت خواهی»…

متن پیام به شرح زیر است:
روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

اینجانب روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می نماییم.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان