دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – همراه با احمدی – فرماندار شهرستان اصفهان – و هیات همراه با حضور در منزل آقای زهتاب – یکی از نام آوران و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در کشور و استان – ضمن تبریک اعیاد رجبیه، بالاخص ولادت با سعادت مولود کعبه، حضرت علی (ع) و روز مرد با وی […]

دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – همراه با احمدی – فرماندار شهرستان اصفهان – و هیات همراه با حضور در منزل آقای زهتاب – یکی از نام آوران و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در کشور و استان – ضمن تبریک اعیاد رجبیه، بالاخص ولادت با سعادت مولود کعبه، حضرت علی (ع) و روز مرد با وی دیدار و به گفتگو نشستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ زهتاب، در این دیدار با بیان گوشه هایی از خاطرات دوران انقلاب اسلامی به ویژه خاطرات دوران دانشجویی و زندان دوران ستم شاهی خود و فعالیت های انقلابیون در پیش و پس از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس به توصیف شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن زمان پرداخت.

وی همچنین بر اهتمام مجدانه در تعامل مسئولان با فرهیختگان، نخبگان و سرآمدان استان در راستای تعالی و ترقی استان تصریح نمود و تاکید کرد: نباید اجازه داده شود تاریخ انقلاب توسط دشمنان تحریف شود و نخبگان جامعه احساس انزوا و عزلت پیدا کنند.

دکتر مرتضوی، نیز در این دیدار ضمن بیان جامع رخدادهای استان و پیگیری های صورت پذیرفته در سطوح مختلف استانی و ملی، بر اهمیت جهاد تبیین با محوریت گام دوم انقلاب تاکید موکد کرد.

وی، خاطر نشان ساخت: جهاد تبیین نه تنها اولویت نیست بلکه یک ضرورت تام و لازم الاجرا است و همه نسبت به این موضوع که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص آن به صورت مستقیم و جامع، اشاراتی راهبردی بیان داشته اند، افزود: در هرمقام و جایگاهی هستیم، مکلف و موظف هستیم، در راستای جهاد تبیین اقدام جامع محقق نماییم و می باید در این راستا اقداماتی بنیادین، موثر و کاملا کاربردی به انجام برسانیم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه مردم استان اصفهان در تمام بزنگاه های تاریخی در این چهل و سه سال همواره از سرآمدان بوده اند. اظهار داشت: در موضوع جهاد تبیین باید بر مبنای یک روش نظام مند و کاملا علمی و راهبردی با رویکردی همگانی به بیان دستاوردهای انسجام آور، هم افزابخش، امیدوار کننده و فزاینده شور و شعف اجتماعی اقدام نماییم.

استاندار اصفهان، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران زیر پرچم الله و در مکتب سرخ عاشورا و به دست مرجعی جامع الشرایط (امام راحل «ره») از سلاله نبی مکرم اسلام (ص)، در زمانی که هیچ قدرتی در عرصه سیاسی و اجتماعی پیش بینی نمی کرد، رژیمی سر تا پا دندان مسلح و ژاندارم منطقه را با رمز وحدت و غیرت دینی سرنگون ساخت و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رسانید.

⚪ وی ادامه داد: این انقلاب ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان و اهتمام همگانی مردم شریف و سختکوش ایران است و هرگز به دشمن اجازه نخواهیم داد، ذره ای فکر تعدی به ذهنش خطور نماید. همگان مکلف هستیم در همراهی با یکدیگر به ویژه پیشکسوتان فرهیخته انقلاب، تا در برنامه ای مدون و جامع رخدادهای انقلاب و دستاوردهای آنرا برای همگان از جمله نسل های سوم، چهارم و دیگر اخلاف به شیوه ای جامع، آینده نگرایانه و دقیق تبیین، تحلیل و توصیف نماییم تا دشمن نتواند با ایجاد شایعه و حربه های مهندسی افکار دست به شبه افکنی، خلق تردید و تبدیل ارزش ها به ضد ارزش بزند.
خبرنگار: الهام خانی