در دیدار حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی – مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان – با دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، بر محوریت جایگاه بارز و اثر بخش حوزه های علمیه به منظور تحقق سیاست های راهبردی دولت سیزدهم در استان اصفهان، مابین حاضرین گفت و گو و هم اندیشی صورت گرفت. به گزارش خبرنگار […]

در دیدار حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی – مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان – با دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، بر محوریت جایگاه بارز و اثر بخش حوزه های علمیه به منظور تحقق سیاست های راهبردی دولت سیزدهم در استان اصفهان، مابین حاضرین گفت و گو و هم اندیشی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر مرتضوی در این نشست با تبیین جایگاه رفیع حوزه های علمیه در امور جاری بالاخص امور مرتبط با علوم اسلامی بر اهمیت کاربست جامع و همه سونگر بیانیه گام دوم انقلاب تصریح موکد نمود.

وی با تبیین جایگاه بانوانی که بر علوم دینی اشرافیت جامع و تام پیدا می نمایند و تاسی ایشان به حضرت ام ابیها، فاطمه زهرا (س)، خاطر نشان ساخت؛ بی گمان آنان در پرورش متعالی اخلاف به گونه ای تاثیر گذار موثر هستند و نسل آینده را با نگاهی مبتنی بر معرفت شناسی دینی و نگاهی اعتقادی پرورش می دهند.

دکتر مرتضوی در ادامه با اشاره به مقام شامخ نسوان در علوم جاری، تصریح کرد، دین اسلام در پاسداشت شخصیت زنان به بهترین نحو اقدام نموده و شان و منزلت زن مسلمان را به بهترین شکل بر مبنای آموزه های دینی تعالی بخشیده است.

وی در پایان با اشاره مبسوط به اهمیت افق و چشم انداز آینده حرکت عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی برمبنای فرامین داهیانه و دوراندیشانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) برای حاضرین تبیین موضوع نمود.
خبرنگار: الهام خانی