معاون آموزش و مشارکت های سازمان محیط زیست در دیدار با دکتر بیژن ذوالفقارنسب مربی و پیشکوت فوتبال، بر ورود نخبه های ورزشی استان با عنوان سفیران محیط زیست تأکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر نوراله مرادی نماینده تام الاختیار سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر رئیس جمهور […]

معاون آموزش و مشارکت های سازمان محیط زیست در دیدار با دکتر بیژن ذوالفقارنسب مربی و پیشکوت فوتبال، بر ورود نخبه های ورزشی استان با عنوان سفیران محیط زیست تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر نوراله مرادی نماینده تام الاختیار سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر رئیس جمهور به استان کردستان ادامه داد: دکتر ذوالفقارنسب با عنوان چهره ی بارز بین المللی که از مقبولیت و محبوبیت زیادی در بین مردم کشور به ویژه استان دارد، می تواند پرچم دار سفیر حفاظت از محیط زیست کردستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مباحث محیط زیستی، جهان شمول است و با توجه به آسیب های متعدد نیاز است که بزرگان استان از پتانسیل های مختلف به ویژه نخبگان ورزشی با مسئولیت اجتماعی که مورد مقبولیت آحاد جامعه نیز می¬باشند در راستای حفاظت محیط زیست ورود کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه های اجتماعی، فکری و علمی استان حرف و فعلشان در الگوسازی و آموزشی بسیار مؤثر و مورد توجه جامعه است و در این میان بزرگان ورزش می¬توانند در حمایت و حفاظت از محیط زیست نقش پررنگی در میان مردم ایفاد کنند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: خدمت در محیط زیست با توجه به وسیع بودن حوزه های کاری، آسیب ها و صدمات ایجاد شده و پیش رو و سختی کار به علاقه، دلسوزی و حمایت همه آحاد جامعه به ویژه شخصیت های شناخته شده ورزشی، علمی و هنری در حفظ آن نیاز دارد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان