حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان درآستانه فرارسیدن یوم ا… روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد جامعه برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فلسطین را عضو جدا ناشدنی امت اسلامی عنوان کرد. متن این بیانیه به این شرح است: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، جهان […]

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان درآستانه فرارسیدن یوم ا… روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد جامعه برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فلسطین را عضو جدا ناشدنی امت اسلامی عنوان کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، جهان امروز که در زیر پرچم سازمان ملل منفعل و حاکمان سرسپرده صهیونیسم مهر سکوت را بر لبان خود حک کرده و با دوگانگی های آشکار و منزجر کننده در باب آزادی و حقوق بشر همچون مترسکانی متحرک دستورات شیاطین زمانه را به اجراء می‌گذارند.
بیش از ۷ دهه از چپاول، غارت، ترور، ظلم وستم رژیم خود خوانده صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین می‌گذرد و همچنان شاهد سکوتی مرگبار از سوی مدافعین دروغین حقوق بشر در برابر این همه جنایت کودک کش صهیونیست درنوار باریکه غزه و دیگر مناطق اشغال شده فلسطینی هستیم.
جنگ اکراین، عینیتی بود بر این دوگانگی وتزویرجامعه جهانی و سازمان مللی که ابزار دست، دستان مزور قدرت های پوشالی و شیطانی گردیده که در راه کسب منفعت و سود مادی، معنویت و انسانیت را به زیر پا گذاشته و حقوق حقه ملت مظلوم وستمدیده فلسطین را نادیده و در مقابل با تمام قوا درحمایت از اکراین پا به میدان گذاشته است.
این حمایت به گونه ای است که انگار جهان، تا کنون چنین اتفاقی را به خود ندیده است، چرا در برابر ظلم وجنایت صورت گرفته در افغانستان، سوریه، عراق، لیبی و جنایت های ۸ ساله یمن، و قتل عام و آوارگی مسلمانان و ساکنین اصلی سرزمین مقدس فلسطین مزورانه سکوت پیشه شده است؟ آیا معنای آزادی و حقوق بشر در سرزمین ها و ملل مختلف متفاوت است؟
جنگ به هر نوع یک اتفاق نامیمون و ویرانگر است و قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران که خود از بزرگترین کشورهای درگیر در جنگ و سرافرازترین کشور در مقاومت محسوب می گردد، مخالف سرسخت جنگ ودرگیری است و گفتمان و دیالوگ را بهترین شیوه در ایجاد صلح و سازش می داند و بر همین استراتژیک انسانی است که همه پرسی در سرزمین های اشغالی را با حضور تمامی ساکنین اصلی ساکن و آواره با هر نوع دین ومذهبی در جهت تعیین حق سرنوشت ملت فلسطین را بهترین راه حل می داند.
حاکمان سرسپرده کشورهای اسلامی هم بدانند و آگاه باشند طرح موسوم به ابراهیم که عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را در جهت استیلای سیاست نفوذ در ممالک اسلامی در سر دارد، بدلیل عدم همراهی ملت های آزاده عربی و مسلمان محکوم به شکست است و تنها حاصل آن روسیاهی این حاکمان فاسد و سرسپرده و ایجاد نفاق و اختلاف در بین ممالک اسلامی در جهت تقویت ظاهری قدرت شیطانی صهیونیسم است غافل از آنکه محور مقاومت و بیداری اسلامی در کنار توان بالای نظامی گروه های فلسطینی عمر و دوام این رژیم را به پایان راه رسانده و این وعده الهی در پیروزی امت اسلامی با تکیه بر الطافش تحقق پیدا خواهد کرد و قدس به عنوان پاره تن اسلام و قبله اول مسلمین به صاحبان اصلیش سپرده خواهد شد.
هنرمندان و کارکنان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در این برهه تاریخی و اولین روز قدس در قرن جدید در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین استوارتر از همیشه همراه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم متدین، آزادیخواه و فرهنگی استان کردستان جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام همبستگی با فلسطین و آرمان های امامین انقلاب با دعوت از ملت های مسلمان در تحکیم وحدت اسلامی ، دوگانگی و سکوت مجامع جهانی به ظاهر مدافع حقوق بشری را در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی محکوم می کند.
وعده دیدار : روز جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ راهپیمایی عظیم ملت ایران در یوم ا… روز جهانی قدس

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان