هوای اصفهان به سمت قابل قبول بازگشت شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین ۸۹ در وضعیت قابل قبول است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه هفتم آذر با میانگین ۸۹ وضعیت قابل […]

هوای اصفهان به سمت قابل قبول بازگشت

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین ۸۹ در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه هفتم آذر با میانگین ۸۹ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۹۳، میدان انقلاب با ۷۵، خیابان پروین اعتصامی با ۸۴، خیابان رودکی با ۷۱، رهنان با ۷۷، سپاهان‌شهر با ۶۱، خیابان‌فرشادی با ۶۶، خیابان فیض با ۶۳، بولوار کاوه با ۷۸ و ولدان با ۷۲ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول و در خیابان میرزا طاهر با ۳۸ AQI پاک است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۵۲ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد و در ایستگاه دانشگاه صنعتی و پارک زمزم با ۱۳۱، بزرگراه خرازی با ۱۲۲، خیابان زینبیه با ۱۰۳ و کردآباد با ۱۰۸ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۵۱ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی با ۶۶ و مبارکه با ۶۹ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، قهجاورستان، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرده است که تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد بود و بر همین اساس با وجود کاهش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی، طی روز سه‌شنبه نیز شاخص هوا در این مناطق و به ویژه کلان‌شهر اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.