شناسایی و تأمین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، تأکید کرد: شناسایی و تأمین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی قرار گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

شناسایی و تأمین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، تأکید کرد: شناسایی و تأمین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از شرکت آهن و فولاد اصفهان، محمدیاسر طیب‌نیا ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، بر توسعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تأکید کرد.

وی پیگیری برنامه‌ریزی جهت توسعه خدمات، تولید و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز خدماتی را ضروری دانست و گفت:‌ شناسایی و برنامه‌ریزی به‌منظور تأمین نیاز بازار مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی استان اصفهان که بیشتر آن‌ها واحدهای کوچک تولیدی هستند از دیگر وظایف شرکت آهن و فولاد اصفهان است.

حمایت از مراکز خدماتی به نحو مطلوب

در ادامه این بازدید، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز ضمن قدردانی از مجموعه فولاد متیل و شرکت آهن و فولاد اصفهان، میزان استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال گذشته را قابل‌قبول دانست و گفت: در معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تلاش خواهیم کرد از مراکز خدماتی به نحو مطلوب حمایت کنیم.

وی گفت:‌ با توجه به اینکه مدیرعامل فولاد مبارکه، مأموریت مهم مدیریت تمامی مراکز خدماتی را به هلدینگ فولاد متیل و مدیریت جدید آن واگذار کرده است، فرصت فوق‌العاده‌ای برای این هلدینگ ایجادشده تا بتواند از ظرفیت‌های موجود در جهت هم‌افزایی به نحو احسن استفاده کند.

حیدری اظهار امیدواری کرد هلدینگ فولاد متیل مراکز خدماتی خود را فعال‌تر از همیشه وارد عمل کند و ظرفیت‌های خاموش مراکز خدماتی را به مدار فعالیت بازگرداند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تصریح کرد:‌ به‌منظور حمایت حداکثری از مراکز خدماتی در استان‌های مختلف، مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه نیازهای این مراکز را تجمیع خواهد کرد و پس از بررسی کارشناسی و صحت‌سنجی آن‌ها، میزان نیاز مراکز به محصولات را مشخص خواهد کرد. به‌گونه‌ای که حداکثر تخصیص محصولات فولادی برای مراکز انجام شود.

وی با تأکید بر اهمیت کار گروهی در همه موارد افزود: در طرح‌های توسعه مراکز خدماتی، باید امکان سرمایه‌گذاری مجدد وجود داشته باشد؛ چراکه مدیرعامل فولاد مبارکه نیز همواره بر توسعه کمی، کیفی و متوازن، استفاده از ظرفیت‌های موجود و توسعه خدمات در ابعاد مختلف که مهم‌ترین آن توسعه سرمایه‌های انسانی است، تأکید کرده‌اند. البته این امر نیز با برنامه‌ریزی، آموزش کارکنان و انجام کار گروهی نزد کارکنان محقق می‌شود.

همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی، برای داشتن آینده‌ای بهتر

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه، همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی را برای داشتن آینده‌ای بهتر ضروری خواند و اظهار کرد: در این راستا با توجه به مدیریت قابل‌قبول شرکت آهن و فولاد اصفهان، می‌توان از ظرفیت‌ها و نقاط قوت این شرکت ازجمله متصل بودن به خطوط ریلی و وجود افراد خبره شرکت در استان و کشور استفاده کرد.

وی از فولاد مبارکه به‌عنوان یک دانشگاه بسیار بزرگ یاد و اضافه کرد: انتقال و استفاده از تجارب فولاد در شرکت‌های خدماتی قطعاً نتیجه قابل‌قبولی به همراه خواهد داشت.

شاخص میزان فروش محصولات به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسب

مجید فخاری مدیر برنامه‌ریزی، فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه نیز در این جلسه اظهار کرد: شاخص‌های میزان توزیع شرکت آهن و فولاد اصفهان شامل خرده‌فروشی، فروش در استان و فروش محصول به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسبی قرار دارد؛ همچنین شاخص‌های ابلاغی در این شرکت به‌طور کامل اجرا شده و امکان فروش محصولات و توزیع آن با رعایت این شاخص‌ها فراهم است.

افزایش دوبرابری خدمات شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال اخیر

مظفر حاجیان مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت از افزایش دوبرابری خدمات این شرکت طی دو سال اخیر خبر داد و گفت:‌ طبق توان‌سنجی و خودسنجی انجام‌شده مبنی بر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۶ هزار تن در یک روز، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند در حوزه‌های مختلف بیش‌ازپیش از ظرفیت‌های شرکت آهن و فولاد اصفهان استفاده کند.