تجدید میثاق با ولایت و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار فرماندهان سپاه و روحانیت معزز جبهه کشوری و مردمی و یاران جوان انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ایام ماه مبارک رمضان، جمعی از اساتید مسوولان و خدمتگزاران انقلابی شهرستان مشهد مقدس، فرمانده سپاه […]

تجدید میثاق با ولایت و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار فرماندهان سپاه و روحانیت معزز جبهه کشوری و مردمی و یاران جوان انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ایام ماه مبارک رمضان، جمعی از اساتید مسوولان و خدمتگزاران انقلابی شهرستان مشهد مقدس، فرمانده سپاه خراسان رضوی ،مدیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه خراسان رضوی، کاندیدای سابق مجلس خبرگان رهبری استان ،آیت الله علی قربانی خراسانی،به منظور دیدار با خانواده و همسر شهید والا مقام«عبدالرضا کریمی عبدل آبادی» رفتند.

در این دیدار، همسر شهید کریمی عبد آبادی گفت: امروزه بالاترین خدمت به مردم شریف ایران توسط مسئولین، برقراری نظم و گسترش اتحاد و وحدت بین مردم ایران با کشورهای همسایه، بویژه مردم مظلوم افغانستان است که یکی از موارد ارزشی بسیار مهم و کاربردی نیز، در نزد مقام معظم رهبری می باشد.

همسر شهید کریمی عبدل آبادی، از مسوولان ارشد استان خراسان رضوی خواهان رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت موجود جامعه اسلامی،معیشت و اشتغال زایی برای مردم و قشر جوانان مناطق کمتر توسعه یافته شد، تا با راهکارهای موثر این چالشهای اساسی امروز مردم کشور ایران را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه خدمت صادقانه به مردم یکی از الگوهای بارز زندگی شهدا است افزود: خدمت صادقانه به مردم در هر شرایطی، یکی از خصوصیات بارز رفتاری شهدای عزیزمان است که آنها در طول حیات عمر پر برکت خود، از هیچ خدمتی به مردم و هم نوعان خود در جهت پاسداری از کیان و آب و خاک وطن عزیزمان ایران دریغ نکردند، و در نتیجه جان خود را فدا کردند و امروزه فرهنگ زندگی این شهدا، یکی از الگوهای ارزشی بسیار مهم در کشورمان محسوب می شود و ما همه موظف به انتقال مفاهیم درست این الگوها به فرزندان و نسلهای بعدی می باشیم.