خبرگزاری تسنیم که با هدف شکل‌گیری رسانه موثر جهان اسلام و جبهه مقاومت به خانواده رسانه‌های جبهه انقلاب پیوسته بود، ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، این رسانه با تقویت ارتباطات خود با رسانه‌های جبهه مقاومت در سوریه، عراق و لبنان و همچنین شماری از فعالان ارتباطات […]

خبرگزاری تسنیم که با هدف شکل‌گیری رسانه موثر جهان اسلام و جبهه مقاومت به خانواده رسانه‌های جبهه انقلاب پیوسته بود، ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، این رسانه با تقویت ارتباطات خود با رسانه‌های جبهه مقاومت در سوریه، عراق و لبنان و همچنین شماری از فعالان ارتباطات در کشورهایی نظیر عربستان، یمن، افغانستان و کشورهایی از قاره آفریقا به اطلاع رسانی موثر در حوزه اخبار خارجی مبادرت دارد.

خبرگزاری تسنیم در حوزه اخبار داخلی نیز به عنوان رسانه‌ای فعال و اثرگذار شناخته می‌شود و منبع اخبار بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی است.

خبرگزاری تسنیم هم اکنون از رسانه‌های پرمخاطب کشور است که در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی فعالیت دارد.

این رسانه به تازگی از تلویزیون اینترنتی خود رونمایی کرده است و در بخش چندرسانه‌ای و تولیدات گرافیکی از رسانه‌های پیشرو است.

خبرگزاری تسنیم در همه شبکه‌های اجتماعی و پیام رسانهای داخلی و خارجی فعالیت دارد. با این حال، تاکنون به دلیل رویکردهای خصمانه پلتفرم‌های خارجی، صفحات فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام این خبرگزاری در چند مورد مسدود شده است.

خبرگزاری فارس با تبریک یک دهه فعالیت خستگی‌ناپذیر به همکارانش در خبرگزاری تسنیم، ورود این رسانه به دومین دهه فعالیت خبری‌اش را شادباش می‌گوید.