‌ مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق هیئت همراه با حضور در مجموعه بهزیستی شهرستان اصفهان از پروژه در حال ساخت مرکز تلاش و هدایت، میز خدمت و سایر بخش های بهزیستی شهرستان اصفهان بازدید نمودند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بهزیستی، جواد سلمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان اصفهان تکمیل […]

‌ مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق هیئت همراه با حضور در مجموعه بهزیستی شهرستان اصفهان از پروژه در حال ساخت مرکز تلاش و هدایت، میز خدمت و سایر بخش های بهزیستی شهرستان اصفهان بازدید نمودند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بهزیستی، جواد سلمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان اصفهان تکمیل این پروژه در حال ساخت را گامی موثر در تجمیع خدمات رسانی به مددجویان و توانخواهان بهزیستی دانست.
در این بازدید دکتر نصر مدیرکل بهزیستی استان. ضمن ارزیابی مناسب از روند اجرایی این پروژه گفت: می باید از تمامی ظرفیتهای تصمیم گیر و تصمیم ساز، بالاخص خیرین نیک اندیش جهت پیشبرد ساخت و تکمیل این پروژه و تامین منابع مالی بعنوان قوه محرکه نهایت بهره مندی را داشت. وی افزود ما نیز در ستاد بهزیستی قطعا در ایجاد ساز و کارهای لازم برای انجام این هم افزایی از هیچ تلاش و مساعدتی دریغ نمی نماییم.