دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد جنگ مذهبی بین امت اسلامی به کار گرفته اند/مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند ماموستا فایق رستمی: تعدی به جان و مال مسلمانان در هیچ مذهب اسلامی جایز نیست و در این راستا حادثه جان باختن برادران و خواهران مسلمان در سیستان و بلوچستان و مسجد شاهچراغ شیراز را […]

دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد جنگ مذهبی بین امت اسلامی به کار گرفته اند/مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

ماموستا فایق رستمی: تعدی به جان و مال مسلمانان در هیچ مذهب اسلامی جایز نیست و در این راستا حادثه جان باختن برادران و خواهران مسلمان در سیستان و بلوچستان و مسجد شاهچراغ شیراز را محکوم می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه امروز
گفت: امروز دشمنان تمام توان خود را برای راه‌اندازی جنگ مذهبی بین امت اسلامی به کار گرفته اند و باید همه ما نسبت به این مهم هوشیار باشیم.

ماموستا فایق رستمی گفت: تعدی به جان و مال مسلمانان در هیچ مذهب اسلامی جایز نیست و در این راستا حادثه جان باختن برادران و خواهران مسلمان در سیستان و بلوچستان و مسجد شاهچراغ شیراز را محکوم می کنیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید عوامل این جنایات به سزای اعمال خود برسند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه های این هفته تصریح کرد: ملت ایران طی ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی همواره حامی مسئولان استانی و کشوری بوده اند و اکنون اگر اعتراضات برحقی نسبت به شرایط اجتماعی و اقتصادی دارند باید این اعتراضات توسط مسئولین محترم شمرده شود و برای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.