شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» که پیشتر حواس‌پرتی‌ها و گاف‌های رئیس‌جمهور آمریکا را به سخره گرفته بود، بار دیگر در قالب یک برنامه کمدی «جو بایدن» را مسخره کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» بار دیگر در یکی از برنامه‌های کمدی خود با بازیگری «خالد الفراج» در نقش بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را […]

شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» که پیشتر حواس‌پرتی‌ها و گاف‌های رئیس‌جمهور آمریکا را به سخره گرفته بود، بار دیگر در قالب یک برنامه کمدی «جو بایدن» را مسخره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شبکه سعودی «ام‌بی‌سی» بار دیگر در یکی از برنامه‌های کمدی خود با بازیگری «خالد الفراج» در نقش بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به سخره گرفت.

در برنامه‌‌ای که اخیرا این شبکه سعودی آن را پخش کرده، لغزش‌های مکرر بایدن هنگام سوار شدن به هواپیما، دست دادن او با هوا و چُرت‌زدن‌هایش مورد تمسخر قرار گرفت.

این اولین بار نیست که این شبکه سعودی رئیس‌جمهور آمریکا را به سخره می‌گیرد، ام‌بی‌سی پس از تیرگی روابط عربستان سعودی و واشنگتن در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ نیز بایدن را به سخره گرفته بود و حواس‌پرتی‌های او را در قالب یک برنامه کمدی به نمایش گذاشته بود.

در همین ارتباط، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» پیشتر گزارش داده بود که «محمد بن‌سلمان»، ولی‌عهد عربستان سعودی در محافل خصوصی، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ۷۹‌ساله آمریکا را مسخره می‌کند و توانایی‌های ذهنی او را زیر سؤال می‌برد.

منابعی در داخل حکومت سعودی به این روزنامه آمریکایی خبر داده بودند که بن‌سلمان ۳۷ ساله در محافل خصوصی بایدن را مسخره می‌کند، گاف‌های او را به سخره می‌گیرد