کشف اسناد محرمانه در خانه ترامپ عمق بی‌اعتمادی سیاسی در آمریکا را بیشتر کرد در روز‌های اخیر بازرسی بی سابقه از خانه رئیس‌جمهور سابق آمریکا به جنجالی خبری در دنیا و به ویژه در داخل این کشور تبدیل شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یارانبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ورود ماموران اف بی […]

کشف اسناد محرمانه در خانه ترامپ عمق بی‌اعتمادی سیاسی در آمریکا را بیشتر کرد

در روز‌های اخیر بازرسی بی سابقه از خانه رئیس‌جمهور سابق آمریکا به جنجالی خبری در دنیا و به ویژه در داخل این کشور تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

ورود ماموران اف بی آی به خانه شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا و تفتیش بی سابقه خانه برای یافتن مدارک و اسناد محرمانه‌ای که این روز‌ها گفته می‌شود در زمان ترک کاخ سفید توسط ترامپ به خانه اش منتقل شده در رسانه‌های آمریکا غوغا به پا کرده است.

مخالفان این امر می‌گویند ورود ماموران اف بی آی به خانه ترامپ غیرقانونی بوده و رئیس جمهور سابق اقدامی برخلاف قوانین داخلی کشور مرتکب نشده است. موافقان و قانونگذاران آمریکایی هم معتقدند او برخی اسناد مربوط به سلاح‌های هسته‌ای و مدارک فوق محرمانه را با خود به خانه اش برده و اگر این اسناد به دست افراد بی ربط بیافتد می‌تواند امنیت ملی آمریکا را تهدید کند.