۱۰ مصدوم در دو سانحه رانندگی سمیرم در محور‌های مواصلاتی شهرستان سمیرم دو سانحه رانندگی ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت: صبح امروز به دلیل وقوع پدیده مه گرفتگی در محور‌های مواصلاتی شهرستان سمیرم دو سانحه رانندگی به ۱۱۵ اصفهان اعلام شد […]

۱۰ مصدوم در دو سانحه رانندگی سمیرم

در محور‌های مواصلاتی شهرستان سمیرم دو سانحه رانندگی ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت: صبح امروز به دلیل وقوع پدیده مه گرفتگی در محور‌های مواصلاتی شهرستان سمیرم دو سانحه رانندگی به ۱۱۵ اصفهان اعلام شد که ۴ واحد امدادی اورژانس و یک واحد امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد حیدری افزود: در سانحه نخست برخورد سواری و کامیون در محور حنا به مورک و در حادثه‌ای دیگر انحراف خودرو سواری سبک در مسیر سمیرم نرسیده به پل کرکه، تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه مصدومان این حوادث به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند، اضافه کرد: در این حوادث ۵ زن ۳۷ تا ۸۵ ساله، دو مرد ۶۳ و ۶۵ ساله، دو پسر بچه ۸ و ۱۳ ساله و یک دختربچه ۱۴ ساله مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از مردم خواست این روزها از تردد‌ غیرضروری خودداری کرده و در مسیر‌های مه گرفته با کاهش سرعت و استفاده از چراغ‌های مه شکن، رانندگی ایمنی داشته باشند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.