مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، از اجرای طرح ارمغان مهر درشهریور و مهر ماه سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محمد نوید متقی با بیان این خبر اظهار داشت: به همت و مشارکت اعضاء « داوطلبان و خیرین […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، از اجرای طرح ارمغان مهر درشهریور و مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محمد نوید متقی با بیان این خبر اظهار داشت: به همت و مشارکت اعضاء « داوطلبان و خیرین » امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح ارمغان مهر همزمان با ایام بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار،در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان اصفهان به اجرا در آمد .

وی تصریح کرد: در این طرح خداپسندانه با یاری خداوند متعال علاوه بر اهدای ۱۷۲۵ بسته لوازم التحریر و پوشاک مدارس در روستاها و مناطق محروم به همت والای خیرین و داوطلبان، پزشکان داوطلب نیز نسبت به ویزیت رایگان دانش آموزان اقدام نمودند.

محمد نوید متقی افزود: این طرح در شهریور و مهر ماه سال جاری ،در شعب جمعیت هلال احمر و خانه های هلال با مشارکت ۱۶۸ داوطلب به اجرا در آمد و تعداد ۱۷۲۵ دانش آموز بسته های لوازم التحریر و پوشاک به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال دریافت نمودند.