۱۰۸ اثر به مرحله داوری نهایی جشنواره ملی داستان آب راه یافت    مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان از راه یافتن ۱۰۸اثر به مرحله داوری نهایی جشنواره ملی داستان آب خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد شفائی با اعلام این خبر گفت: در بخش داستان بزرگسال ۴۰اثر، در بخش […]

۱۰۸ اثر به مرحله داوری نهایی جشنواره ملی داستان آب راه یافت

   مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان از راه یافتن ۱۰۸اثر به مرحله داوری نهایی جشنواره ملی داستان آب خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد شفائی با اعلام این خبر گفت: در بخش داستان بزرگسال ۴۰اثر، در بخش ناداستان ۵ اثر، در بخش نویسندگان کودک و نوجوان ۳۴ اثر و در بخش آثار نویسندگان بزرگسال کودک و نوجوان ۲۹ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

وی با اشاره به با گسترش دایره مخاطبان جشنواره به تمامی فارسی زبانان دنیا  ادامه داد: این آثار از میان ۲۵۸ اثر راه یافته از تمامی استان های کشور و هم چنین کشورهایی از قبیل افغانستان، کانادا، آمریکا، نیوزلند، هلند و … انتخاب شدند.

شفائی با تأکید بر این که در این رخداد ادبی «روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری تحت نظر یونسکو با شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، نویسندگان و انجمن‌های ادبی» همکاری فرهنگی دارند، افزود: در پاییز سال گذشته، سیاست گذاری‌های ادبی‌فرهنگیِ فراخوان تهیه و تنظیم شد و در ابتدای زمستان ۱۴۰۱ دبیرخانه شروع به اطلاع رسانی کرد و روند دریافت آثار تا پایان خردادماه سالجاری ادامه داشت.

این مقام مسئول با اشاره به روند کار، ملاک های داوری و نحوه انجام آن گفت: در جشنواره امسال بر اساس برنامه ریزی ها و تجربه ادوار گذشته جشنواره ملی داستان آب در چهار بخش داستان، ناداستان، نویسندگان کودک و نوجوان و آثار نویسندگان بزرگسال کودک و نوجوان داستان های برگزیده تقسیم بندی و به داوران نهایی ارائه شدند.

شفائی اظهار داشت: میزان اهمیت موضوع آب در کنار معیارهای تخصصی ادبی و رعایت اصول داستان نویسی از جمله معیارهای داوری آثار ارسالی است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه امسال به صورت حضوری در مهرماه برگزار خواهد شد و به زودی جزییات آن اعلام می شود