مدیر طرح ساماندهی ناژوان از برگزاری نخستین نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان ۱۱ استان کشور در اصفهان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور برای اولین بار در […]

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از برگزاری نخستین نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان ۱۱ استان کشور در اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور برای اولین بار در روزهای ۵ و ۶ آذرماه با حضور مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان ۱۱ استان کشور در ناژوان اصفهان برگزار می شود.
او ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته در مجموع ۱۹ باغ پرندگان در کشور شناسایی شد که در مرحله نخست ۱۱ مجموعه باغ پرندگان که از بزرگترین و پرمخاطب‌ترین باغ‌های پرندگان کشور هستند، در این نشست حضور دارند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به هدف‌گذاری بلندمدت این نشست، افزود: انتقال تجربه مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان، به اشتراک گذاری ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و ایده‌های جذاب، نو و بدیع، استفاده از خرد جمعی و بارش فکری برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری مرتبط با باغ‌های پرندگان و نیازسنجی، توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش و اطلاعات کارشناسان باغ از اهداف اولیه این نشست دو روزه است.
او با اشاره به اینکه روز ۶آذرماه روز ملی پرنده‌نگری است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور موضوعات، معضلات اساسی و قابل تعامل در بین این مراکز گردشگری بررسی خواهد شد.