تعدادی از فرزندان و خانواده معظم شهدا با ارسال پیام به پایگاه خبری شهید یاران؛ خواستار انتشار مدرک تحصیلی تخصص پزشکی سرکار خانم زهرا شیخی نماینده مردم شهید پرور اصفهان در مجلس شورای اسلامی شدند. در پیام تعدادی از خانواده معظم شهدا آمده است: در راستای حفظ آبروی خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری اصفهان […]

تعدادی از فرزندان و خانواده معظم شهدا با ارسال پیام به پایگاه خبری شهید یاران؛ خواستار انتشار مدرک تحصیلی تخصص پزشکی سرکار خانم زهرا شیخی نماینده مردم شهید پرور اصفهان در مجلس شورای اسلامی شدند.

در پیام تعدادی از خانواده معظم شهدا آمده است: در راستای حفظ آبروی خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری اصفهان و پاسخگویی به افکار عمومی از سرکار خانم دکتر زهرا شیخی تقاضا داریم مدارک دانشگاهی تخصص لنفوژی خود را انتشار دهند. لازم به ذکر است ایشان در هنگام تبلیغات مجلس خود را عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی، استادیار پژوهش و لنفولوژیست معرفی کرده و با وعده مدرک تخصصی لنفولوژی از دانشگاه Graz اتریش و مدرک تخصصی از کالج فولدی آلمان به لیست مجمع انقلابیون راه پیدا کرد. دکتر زهرا شیخی خود را عضو انجمن بین الملی لنفولوژی آمریکا نیز معرفی کرده بود.

حال بعد از گذشت سه سال از دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی؛ ایشان هنوز این مدارک خود را منتشر نکرده است! چنانچه ایشان در این ارتباط مدرک دانشگاهی ندارند با یک عذرخواهی ساده به مسئله متخصص لنفوژیست پایان دهند.

نهم آبان ماه سال ۱۴۰۲
جمعی از خانواده معظم شهدا