النصر ستارگان زیادی دارد ولی هدف ما پیروزی است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با النصر گفت: نیم ساعت است داریم دنبال مکان نشست خبری می‌گردیم. در این سطح بازی‌ها، این اتفاق و ناهماهنگی‌های زیاد واقعا عجیب است و من متاسفم. سرمربی تیم فوتبال […]

النصر ستارگان زیادی دارد ولی هدف ما پیروزی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با النصر گفت: نیم ساعت است داریم دنبال مکان نشست خبری می‌گردیم. در این سطح بازی‌ها، این اتفاق و ناهماهنگی‌های زیاد واقعا عجیب است و من متاسفم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانیم با یک تیم باکیفیت بازی داریم، تیمی که ستارگان زیادی و مربی باکیفیتی دارد. بازی رفت نیز ما به آنها باختیم ولی فردا می‌خواهیم کیفیت خوبمان را نشان دهیم و هدفمان کسب ۳ امتیاز است.

گل محمدی گفت: دوست داریم بازی خودمان را انجام دهیم و می‌دانیم شرایط و جوّ ورزشگاه سنگین است. النصر بازیکنان خوبی دارد ولی آماده این هستیم که بازی خوبی ارائه دهیم. مطمئن هستم فردا یک بازی خوب به نمایش میگذاریم و با کسب برد زمین را ترک می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ناهماهنگی‌ها در برگزاری نشست خبری گفت: صحبت زیاد است و بعداً در مورد آن حرف می‌زنم ولی چیزی که برایم مهم است، این بوده که به تمرینم برسم زیرا تمرین ما دیر شده. تمرکز ما روی بازی است و نمی‌خواهم ذهنم را به چیزی که نباید رخ می‌داد، مشغول کنم. ما دنبال این هستیم که تمرکز خوبی برای مسابقه فردا داشته باشم