حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت : ما اطلاع رسانی نکرده‌ایم و نگفته‌ایم چه به سر دولت آمده و دولت قبل در چه شرایطی تحویل دولت جدید شد البته بخاطر نجابت و خوبی این دولت هست. آقایانی که می‌خواستند دولت را تحویل بدهند گفتند دولتی تحویل می‌دهیم که در لبه پرتگاه است، ذخایر اصلی کشور به پایان […]

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت : ما اطلاع رسانی نکرده‌ایم و نگفته‌ایم چه به سر دولت آمده و دولت قبل در چه شرایطی تحویل دولت جدید شد البته بخاطر نجابت و خوبی این دولت هست. آقایانی که می‌خواستند دولت را تحویل بدهند گفتند دولتی تحویل می‌دهیم که در لبه پرتگاه است، ذخایر اصلی کشور به پایان رسیده و بدهی داریم. 

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس،
محورهای گفت و گوی با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه :
امروز دشمن به تعبیر حضرت آقا در برابر ما جبهه‌ای عظیم، وسیع و نامتجانس با قدرت رسانه‌ای بالا ساخته است. او در این جبهه فعال است و سوال پیش می‌آید که ما باید چه کار کنیم.
اولا؛ باور کنیم که او دلسوز ما نیست. یکی از توصیه‌های من این است که درباره هر خبری که از ناحیه آن‌ها منتشر می‌شود سوء ظن داشته باشیم. چرا که مسلمان به مسلمان خوش گمان است و به دشمن بدگمان.
دوما؛ اخبار را به صحت و درستی به مردم برسانیم. اجازه بدهید در اینجا از خودمان هم انتقاد کنیم، چرا دشمن فرصت می‌کند دروغ‌های خود را به مردم القاء کند؟ چون اخبار راست را به موقع به مردم نمی‌گوییم. گاهی اوقات هم اصل خبر را هم منتشر نمی‌کنیم. باید به مردم باور و ایمان داشته باشیم. من به دولتمردان هم تاکید می کنم که دلایل ناکامی‌ها و عدم موفقیت‌ها را به مردم اعلام کنید

باید اخبار حادثه متروپُل را زودتر از بقیه و با دقت بالا به مردم اعلام می‌کردیم
حادثه متروپل در آبادان آخرین نمونه ای است که می توانم به آن اشاره کنم. ظاهرا این دولت هیچ تقصیری ندارد چرا که یک پیمانکار با زد و بند با مسئولان گذشته و استفاده از روابط کاری انجام داده و حادثه پیش آمده است. باید از همه زودتر و با دقت بالا اخبار این موضوع را به مردم اعلام می کردیم،‌ اما در عوض خود ما نیز به مطالبه‌گر تبدیل شدیم. جالب اینجاست الان افرادی مطالبه‌گر مسئله حادثه آبادان هستند که خودشان مقصر هستند. دشمن هم همیشه اینگونه هست، نمی‌خواهد موضع اپوزیسیونی‌اش را ترک کند.
من معتقدم اصلاح‌طلبان سکولار نباید به راحتی و از موضع طلبکارانه با ما برخورد کنند، همه زیر سر آن‌هاست، ما این بلا ها را از دست شماها داریم می کشیم، حالا این آقایان دلسوز شدند و هر روز هم به دنبال حاشیه‌سازی برای دولت جدید هستند.
در واقع باید به مردم به طرز صحیح اطلاع‌رسانی کنیم. چرا که اگر مردم در خلاء خبر باشند، دشمن این خلاء را پر می‌کند. از بچه‌های انقلابی و آن‌ها که دلسوز نظام هستند می‌خواهم نگران نباشند از اینکه واقعیات را به مردم بگویند. البته این به معنای آن نیست که اسرار را هم منتقل کنند.
اگر روزی آمریکایی‌ها با سپاه دشمنی نداشتند باید در حقانیت سپاه شک کنیم
همین بحث در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز مطرح است و شفاف باید آن را به مردم اعلام کنید. من و شما و بسیاری می‌دانیم که مشکل آمریکایی‌ها با ما درباره این موضوع نیست که آیا سپاه از لیست گروه‌های تروریستی حذف بشود یا خیر؟ نه.
این را بدانند این برای سپاه افتخار است که آمریکایی‌ها با او دشمنی کنند. اگر روزی آمریکایی‌ها با سپاه دشمنی نداشتند باید در حقانیت سپاه شک کنیم، آن‌ها یک مسائل دیگری دارند به تعبیر قرآن و رهبر انقلاب از ما می‌خواهند تا از اصول انقلاب خود دست برداریم. می‌گویند شما روحیه استکبارستیزی خود را کنار بگذارید و همانند عربستان سعودی عمل کنید.
قرآن به ما می‌گوید فریب و بازی دشمنان را نخورید، دعوای دشمنان با شما نه درباره حقوق بشر است و نه درباره انرژی هسته‌ای. بوش پدر یا کسی دیگری بود که می‌گفت سلاح هسته‌ای ایران سکولار بی خطر است، اما دانش پزشکی ایران اسلامی نیز خطرناک است. قرآن در جای دیگری گفته دعوای دشمنان با شما درباره دین است (وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّی یَرُدُّوکُمْ عَنْ دِینِکُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا آیه ۲۱۷ سوره بقره). یا در جای دیگری گفته می‌دانید که چه زمانی از شما راضی می‌شوند و آمریکایی‌ها می‌گویند که دیگر با شما دعوا نداریم و با شما توافق می‌کنیم، هنگامی که سلطه آن‌ها را بپذیرید.( حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ آیه ۱۲۰ سوره بقره)