مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: باند غربی خیابان توحید به حالت اولیه بازگشت و با نصب علائم ترافیکی، بازگشایی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اعلام این خبر گفت: احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید از پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شود […]

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: باند غربی خیابان توحید به حالت اولیه بازگشت و با نصب علائم ترافیکی، بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اعلام این خبر گفت: احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید از پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شود که در راستای رفع نیازهای شهروندان و کاربران خیابان‌های توحید، نظر و بلوار ملت در دستور کار قرار گرفته است.
او افزود: محدوده احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید به دلیل وجود مراکز گردشگری، تجاری و درمانی متعدد همواره مورد توجه شهروندان بوده و یکی از نقاط پرتردد شهری است که انتظار می‌رود با احداث این پارکینگ بخشی از معضلات ترافیکی منطقه پنج در این محل برطرف شود.
رضایی با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید حدفاصل چهارراه توحید شمالی تا پل آذر در حال احداث است، خاطرنشان کرد: این پارکینگ در مجموع با زیربنای ۱۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع به طول ۵۴۰ متر، دو باند با عرض ۱۱ متر و عمق چهار مترمربع و چهار رمپ ورود و خروج، ۸ دستگاه پله و آسانسور، ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی و اتاق برق و تأسیسات با ظرفیت ۳۵۴ خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه احداث می‌شود.
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت باند شرقی خیابان توحید به دلیل احداث پارکینگ با ترافیک سنگینی روبرو شده است، گفت: باند غربی خیابان توحید به حالت اولیه بازگشت و با نصب علائم ترافیکی بازگشایی شد.