قاتل خاموش جان سه نفر از اعضای یک خانواده اصفهانی را گرفت سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: بر اثر مسمومیت با گاز CO، سه خانم ۲۵ تا ۵۰ سال جان خود را از دست دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عباس عابدی اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۱۹ دقیقه شب گذشته، سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه، حادثه مسمومیت […]

قاتل خاموش جان سه نفر از اعضای یک خانواده اصفهانی را گرفت

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: بر اثر مسمومیت با گاز CO، سه خانم ۲۵ تا ۵۰ سال جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عباس عابدی اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۱۹ دقیقه شب گذشته، سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه، حادثه مسمومیت با گاز CO به اورژانس اصفهان اعلام شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان افزود: بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه که در خیابان سپه بود، اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه سه نفر خانم ۲۵، ۴۵ و ۵۰ ساله جان خود را از دست دادند.

اعزام اکیپ ایستگاه‌های ۲۷ و ۱ آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه

فرهاد کاوه‌آهنگران نیز در این رابطه گفت: مقارن ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه و طی درخواست همکاری عوامل اورژانس شهر مبنی بر پاسخگو نبودن اعضای یک خانواده و باز کردن درب منزل مسکونی واقع در خیابان سپه، بلافاصله اکیپ ایستگاه‌های ۲۷ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: قبل از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، درب طبقه اول از ساختمان دو طبقه باز شده بود و مشخص شد که متاسفانه سه نفر از اعضای یک خانواده در اثر مسمومیت با گاز CO جان خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: از شهروندان محترم عاجزانه خواهشمندیم همواره نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری داشته باشند، زیرا که جان خود و عزیزانشان در خطر است.