مقامات رژیم صهیونیستی غروب دوشنبه به ساکنان شمال فلسطین اشغالی دستور دادند که برای درامان ماندن از حملات موشکی نیروهای مقاومت به پناهگاه‌ها بروند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منابع خبری صهیونیستی غروب دوشنبه گزارش کردند که مقامات رژیم صهیونیستی به ساکنان شمال فلسطین اشغالی دستور داده‌اند که برای درامان ماندن از حملات […]

مقامات رژیم صهیونیستی غروب دوشنبه به ساکنان شمال فلسطین اشغالی دستور دادند که برای درامان ماندن از حملات موشکی نیروهای مقاومت به پناهگاه‌ها بروند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منابع خبری صهیونیستی غروب دوشنبه گزارش کردند که مقامات رژیم صهیونیستی به ساکنان شمال فلسطین اشغالی دستور داده‌اند که برای درامان ماندن از حملات موشکی نیروهای مقاومت به پناهگاه‌ها بروند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» شهرداری «کریات‌شمونا» به ساکنان این شهرک مرزی در شمال اسرائیل دستور داده است که وارد پناهگاه‌ها شده و تا اطلاع ثانوی در آنجا بمانند.

شهرداری این شهرک اعلام کرده از حملات راکتی نیروهای مقاومت بیم دارد و  با مقامات نظامی رژیم صهیونیستی دائم در تماس  است.  فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی دستورات مشابهی را برای ساکنان سمار دیگری از شهرک‌های کوچکتر در منطقه صادر کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی بارها اذعان کرده‌اند که  موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله خواب را از چشمان تل‌آویو ربوده است.عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی»، صبح روز (شنبه)، آغاز شد و همچنان ادامه دارد. طی این عملیات بیش از هزار صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

«بروس هافمن» تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی» روز یکشنبه در تحلیلی در زمینه توان موشکی حزب الله لبنان نوشت: «در سال ۲۰۰۶، حزب الله زرادخانه‌ای از ۱۵ هزار موشک در اختیار داشت. امروزه ۱۰ برابر این عدد را داراست. خطر یک جنگ دو جبهه یا شاید ۳ جبهه در صورت بروز خشونت در کرانه باختری، اسرائیل را تهدید می‌کند.»