رسانه ها بازوان توانمند ما هستند/ خبرنگاران از مسئولان مطالبه گری بحق داشته باشند ما با جدیت پیگیری میکنیم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: رسانه‌ها دست‌درازی به بیت‌المال، سهل‌انگاری در وضایف مدیران و قانون و انجام وظیفه و رشوه‌خواری در ادارات را پیگیری و رسانه‌ای کنند. به گزارش خبرنگار […]

رسانه ها بازوان توانمند ما هستند/ خبرنگاران از مسئولان مطالبه گری بحق داشته باشند ما با جدیت پیگیری میکنیم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: رسانه‌ها دست‌درازی به بیت‌المال، سهل‌انگاری در وضایف مدیران و قانون و انجام وظیفه و رشوه‌خواری در ادارات را پیگیری و رسانه‌ای کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمود الله‌مرادی در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار داشت: جایگاه زن و مادر در دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیار ارزشمند شمرده شده است، همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمود: انسان‌های بزرگی از دامن مادرانی پرورش یافته‌ که دارای شخصیت و شایستگی بوده‌ واز دامن زنان مومن مردان بزرگی به معراج میروند.

الله‌مرادی گفت: شخصیت امام علی(ع) از دیدگاه علمای شیعه و سنی یکی از شخصیت‌های دارای زهد، شجاعت و دلاوری است وبرای مردان نیز الگوی بسیار ارزشمندی است که مردان امروز ما آنگونه که در گفتارشان است، در رفتارشان به آن عمل نمیکنند.

الله‌مرادی افزود: در حالی انقلاب به پیروزی رسید که تمامی شئونات ملت ایران در چنبره آمریکا و غرب بود و امام با شعار مبنایی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حکومتی را به پیروزی رساند که بدون وابستگی به بیگانه مستقل ایستاد.

وی عنوان کرد: ایران بعد از پیروزی انقلاب به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی دست یافت و دشمن چون نتوانست جلو پیشرفت ایران را بگیرد ناچار شده که از ابزارهای دیگری مانند جنگ نرم ودر حال حاضر جنگ ترکیبی که شامل ضرله زدن به فرهنگ، اقتصا، دین و… است استفاده می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: ما مدعی پیاده‌کردن تمام قوانین اسلام و اهداف انقلاب نیستیم و اگر اشکالی هم وجود دارد، از جانب خود ماست و گرنه خطا در انقلاب و نظام نیست، بلکه به بی‌مسوولیتی برخی مسوولان غیرمتعهد و غیرمتخصص برمی‌گردد.

وی اضافه کرد: در بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دیدیم که کشور عزیزمان تا چه اندازه پیشرفت کرده، و امروز هم می‌بینبم که دشمن با تحریمهای خود به دنبال از پای درآوردن انقلاب است.

الله مرادی گفت: هدف آنان از آتش‌زدن قرآن جریحه‌دارکردن قلب مسلمانان است، آنها افرادی را در کشور برای رسیدن به اهدافشان مامور میکنند و از برخی آدم‌های بی‌شخصیت افراد بزرگی را نماد میکنند تا ذهن جوانان ما ومردم را فریب دهند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی وبی کاری مردم افزود: دشمنان ما در تلاشند تا با این بهانه های کوچک، انقلاب را از مسیر خود خارج کرده و به نهادها و جایگاه‌های اثرگذار ما هجمه وارد میکند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: دشمن در تلاش به دست گرفتن کشور ماست اما، رهبر عزیزمان، درس زیاده‌گویی آنها را می‌خواند و بطور قاطع پاسخ می دهند.

الله‌مرادی با اشاره به خدمات وفعالیتهای جهادی سپاه در کنار مردم گفت: برقراری امنیت، ایجاد زیرساخت‌ها، کمک به معیشت مردم و همچنین عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی در کشور جزو کارهای مداوم سپاه بوده و است.

وی با اشاره به سوره نور و توصیه خداوند در قرآن گفت:اگر مسلمانیم و تابع قرآن، باید این چهارچوب‌های قرآن که بیشتر برای زنان مصونیت است را رعایت کنیم، لذا دشمن می‌خواهد از این چهار چوبهای ما که منشا اسلامی دارد، اقتدار، ارزش‌ها، اصول، رهبری، ونیروهای مسلح و مردم به عنوان مولفه‌های اقتدار و قدرت ما را زیرسوال ببرند.

الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسانه‌ها بازوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مطالبه‌گری از مدیرانی است که وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها دست‌درازی به بیت‌المال، سهل‌انگاری در اجرای قانون و انجام وظیفه و رشوه‌خواری در ادارات را پیگیری و رسانه‌ای کنند.

الله مرادی گفت: ما به عنوان ستاد امر به معروف نسبت به خون شهدا و ارزش‌های نظام ایستاده‌ایم و در کنار سایر نهادها برای ترویج ارزش‌هایمان مصمم و در قالب جهاد تبیین اهداف را دنبال خواهیم کرد.