علیرضا لائیینی، مامور گشت ۲۰ ساله کلانتری ۱۲ نوشهر، شهیدی که امروز ۱۲ روز به سالگرد شهادتش مانده اما هنوز هیچ اثری از نام و نشان شهادت در پرونده اش نیست! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با روز عید رمضان و تولد بیست‌ سالگیش، ماشین گشت کلانتری ۱۲ نوشهر […]

علیرضا لائیینی، مامور گشت ۲۰ ساله کلانتری ۱۲ نوشهر، شهیدی که امروز ۱۲ روز به سالگرد شهادتش مانده اما هنوز هیچ اثری از نام و نشان شهادت در پرونده اش نیست!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با روز عید رمضان و تولد بیست‌ سالگیش، ماشین گشت کلانتری ۱۲ نوشهر ساعت ۴ صبح حین گشت زنی و تعقیب و گریز کالای قاچاق بر اثر برخورد ماشین پلیس با گادریل جاده دو پرسنل ناجا آسیب می بینند و در اثر این حادثه سرنشین استوار «علیرضا لائینی» از ناحیه سر دچار مرگ مغزی میشود و متاسفانه بعد از یک ساعت تلاش کادر درمان به شهادت می‌رسد.

حال۱۲ روز دیگر سالگرد شهید علیرضا لائینی است، تک پسر ۲۰ ساله و پنجمین فرزند خانواده ای که دایی ش‌ هم شهید شده بود. اما هنوز پرونده‌اش بی نام ونشان و واهیست!

خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران پای دردو دلهای این خانواده عزادار نشته است.
مادرش گفت: در این یک سالی که گذشت،
حتی برای یک لحظه یادش از ذهنمان بیرون نرفته است، بنیاد شهید و ناجا حتی در مراسم تشییع تنها پسرم هم شرکت نکردند و او را به عنوان شهید محسوب نکردند. پسرم ساعت ۴صبح روز عید فطر در حین ماموریت گشت بود، که به دلیل تصادف به درجه شهادت نایل آمد.
چگونه می توانم فراموشش کنم، ۲۰ دقیقه قبل حادثه با او حرف زدم.

با توجه به پیگیریهای به عمل آمده از پایگاه خبری شهید یاران وطبق مستندات موجود،ایشان در روز حادثه و در حین ماموریت گشت زنی در ساعت۴ صبح با ماشینی که سرنشین آن بودند تصادف کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
حال جای سوال و تعجب اینجاست که چرا بنیاد شهید و ناجا بعد از گذشت یک سال هنوز برای ملاقات و دلجویی از خانواده ایشان هیچ اقدامی نکرده اند و پرونده ایشان بلاتکلیف است!

با توجه به وظیفه و رسالت پایگاه خبری شهید یاران و درخواست خانواده محترم این شهید، از پایگاه خبری شهید یاران، از فرماندهی انتظامی مازنداران و بنیاد شهید استان درخواست رسیدگی این پرونده را خواستاریم و از مسئولین انقلابی درخواست داریم تا در اسرع وقت و قبل از سالگرد شهادت شهید لائینی، جهت تکمیل پرونده این «شهید مظلوم» در لیست «شهیدان ناجا» رسیدگی شود تا خانواده ایشان از نگرانی بی نام و نشان بودن شهادت فرزند خود رها شوند.