رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وزش طوفان درتهران در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲ و ۳ آبان، مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،پدرام قودجانی، با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای […]

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وزش طوفان درتهران در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲ و ۳ آبان، مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،پدرام قودجانی، با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای روز‌های دوم و سوم آبان در تهران گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وزش طوفان برای عصر دوشنبه دوم آبان و شب و پیش از ظهر روز سه شنبه سوم آبان وجود دارد.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران درباره آماده‌باش مناطق برای مقابله با گرد و غبار و طوفان‌ها هم گفت: مدیران بحران مناطق ۲۲ گانه تهران مأموریت یافتند تا وضع تابلو‌ها و درختانی را که احتمال سقوط دارند، پیگیری کنند.

پدرام قودجانی افزود: همچنین توصیه‌های هواشناسی برای استحکام سازه‌های موقت، هشدار پرواز هواپیما‌های سبک و هشدار صعود نکردن به ارتفاعات صادر شده است.