امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران با حضور جدی و میلیونی خود اجازه نمی دهند در اغتشاشات اخیر خواب دشمنان تعبیر شود و نقشه و دسیسه آنان را خنثی می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی بزرگ […]

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران با حضور جدی و میلیونی خود اجازه نمی دهند در اغتشاشات اخیر خواب دشمنان تعبیر شود و نقشه و دسیسه آنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، افزود: همواره در اغتشاشات عده ای سر دسته و به‌دنبال این هستند که انتقاد جوانان را به سمت اهداف شوم خود بکشانند و از این اعتراض ها سوء استفاده کنند ونظم جامعه را به هم بزنند.

وی ادامه داد: سر دسته های اغتشاشگران وقتی می بینند که مردم با آنها همراهی نمی کنند عصبانی می شود و مُتعرض مسجد، اموال عمومی و قرآن و پرچم ایران می شوند و کارهای غیر شرعی، غیر عُرفی و غیر اخلاقی انجام می دهند.

به گفته وی، بخش اعظمی از جوانانی که در نا آرامی های اخیر حضور داشتند به‌دلیل هیجانات حضور پیدا کردند و شعار دادند اما در صورتی که خواص جامعه با آنها خاضعانه صحبت کنند به‌خوبی می پذیرند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: تجزیه طلبان جنوب شرق و شمال غرب کشور هم به حرکت در آمدند اما قدرت سپاه و موشک ها و پهبادهای آنها ، دشمنان را سر جای خود نشاند و خسارت سنگینی به آنها وارد کرد.

وی افزود: همه اینها درسی برای ملت ایران است و اینگونه تعارض ها تنها مربوط به امروز نیست و در زمان امام حسین(ع)، امیر المومنین (ع) هم وجود داشت و در آینده و در زمان ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) هم وجود خواهد داشت.

آیت الله مهدوی بیان کرد: این تعارض ها همیشه وجود دارد اما در این میان کسانی که نگاهشان به ولی فقیه است مصون و محفوظ خواهند ماند و برای جلوگیری از خطا و اشتباه در فتنه‌ها باید نگاهمان به رهبران آسمانی خودمان باشد.

وی اضافه کرد: حضور مردم در عرصه های دفاع از میهن و دفاع از امنیت و خدمات اجتماعی و پیشرفت های علمی و حضور در آیین‌های مذهبی و راهپیمایی اربعین و امسال در حضور در مراسم عزاداری امام رضا در شهر مشهد جهت دهی عمومی ملت ایران است، البته همواره عده ای بر خلاف این جهت حرکت می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: مردم با بصیرت کامل و نگاه به رهبر فرزانه همچنان در همه عرصه ها حضور جدی دارند و افق های جدیدی از پیشرفت ها را همیشه در مقابل خود باز خواهند کرد.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه نیروهای مسلح و سازمان های نظامی و انتظامی گفت: خسارت هایی که امروز به ناجا و مراکز امنیتی وارد شده به‌دلیل ملاحظه و رعایت قانون و خویشتن داری آنها رُخ داده است .