هتل‌داران نقش به‌سزایی در توسعه صنعت‌ گردشگری کردستان دارند سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: خوشبختانه فعالان حوزه گردشگری استان از جمله هتل‌داران با ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی در تمامی فصول سال توانسته‌اند به‌عنوان عاملی مهم نقش به‌سزایی در توسعه صنعت‌ گردشگری کردستان داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

هتل‌داران نقش به‌سزایی در توسعه صنعت‌ گردشگری کردستان دارند

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: خوشبختانه فعالان حوزه گردشگری استان از جمله هتل‌داران با ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی در تمامی فصول سال توانسته‌اند به‌عنوان عاملی مهم نقش به‌سزایی در توسعه صنعت‌ گردشگری کردستان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد در نشست با جامعه هتل‌داران که به‌منظور بررسی وضعیت صنعت هتل‌داری در استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان یکی از قطب های گردشگرپذیر کشور به‌شمار می‌رود که با وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان نه تنها در ایام نوروز بلکه در طول سال پذیرای گردشگرانی از اقصی نقاط کشور و جهان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این میان مراکز اقامتی استان از جمله هتل‌داران با میزبانی از گردشگران و ارائه خدمات مناسب به آنان توانسته‌اند نقش به‌سزایی در رونق و توسعه گردشگری منطقه داشته باشند.

او بر رفع نواقص و کاستی‌های فعالان این حوزه تاکید کرد و گفت: نیاز است برای حل مشکلات پیش‌روی جامعه هتل‌داران جلساتی با استاندار کردستان و دستگاه‌های متولی در استان انجام شود که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم با همکاری دوجانبه در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و تحکیم زنجیره گردشگری در استان گام‌های مثبتی برداریم.

اعضای هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان هم در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود خواستار فراهم کردن زمینه تقویت صنعت هتل‌داری و ارائه راهکار و بسته‌های حمایتی مناسب و مصوب از ضرر و زیان بیشتر در این حوزه شدند.