رئیس جهاددانشگاهی در همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران نمونه طرح شاهد، از خانواده شهدا به عنوان برکت دانشگاه‌ها نام برد و گفت: جهاددانشگاهی آماده حمایت و جذب ایثارگران است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دومین همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران نمونه طرح شاهد […]

رئیس جهاددانشگاهی در همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران نمونه طرح شاهد، از خانواده شهدا به عنوان برکت دانشگاه‌ها نام برد و گفت: جهاددانشگاهی آماده حمایت و جذب ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دومین همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران نمونه طرح شاهد که به مناسبت روز معلم، با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از معلمان و اساتید نمونه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی در این مراسم، ضمن تبریک هفته معلم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاداسلامی بابت برگزاری این همایش قدردانی کرد.

دکتر مسلمی نائینی با بیان اینکه این افتخار بزرگی برای ما هست که در خدمت خانواده‌های ایثارگر باشیم افزود: این خانواده‌ها برکت دانشگاه و افتخار حوزه‌های آموزش و پژوهش کشور هستند و باید مورد حمایت‌های خاص قرار گیرند.

وی با تشکر از معلمین و اساتید و همیاران که حامیان فرزندان شهدا و ایثارگران هستندادامه داد: باید ادای احترام نسبت به فرزندان ایثارگر و شهدا در دانشگاه با اهمیت بیشتری انجام شود.

رییس جهاددانشگاهی در حاشیه این مراسم نیز با بیان اینکه این نهاد به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی همواره مورد توجه مقام معظم رهبری قرار دارد گفت: جهاددانشگاهی تا کنون بالغ بر ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نموده است.

دکتر مسلمی نائینی با تاکید براینکه خانواده جانبازان و ایثارگران ذخایر گران بهای جهاددانشگاهی و انقلاب هستند گفت:جهاددانشگاهی آماده حمایت و جذب ایثارگران است