معاون اول رئیس‌جمهور به مناسب روز پدر به آرتین سرزد معاون اول رئیس جمهور ظهر پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در بازدیدی سرزده جویای احوال آرتین سرایداران و خانواده وی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد مخبر در این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خانواده شهید سرایداران و […]

معاون اول رئیس جمهور ظهر پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در بازدیدی سرزده جویای احوال آرتین سرایداران و خانواده وی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد مخبر در این دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خانواده شهید سرایداران و آرتین که خود مجروح حمله تروریستی شاهچراغ است، گفت: دولت خود را موظف به پیگیری موضوعات و حل مشکلات خانواده شهدا می‌داند؛ چراکه برکت این کشور شهدای عزیز و خانواده‌های صبور آنان هستند.

وی به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر با حضور در منزل خانواده شهید سرایداران، ضمن تبریک و تهنیت روز پدر جویای احوال آرتین فرزند خردسال خانواده این شهید نیز شد و در جریان فرآیند درمان دست او در آن حادثه تروریستی مجروح شده، قرار گرفت.

آرتین سرایدارن از مجروحان حادثه تروریستی شاه‌چراغ در شیراز است که پدر ،مادر و برادر خود را دست داد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران همواره خود را وام دار خانواده شهدا میداند و مجموعه دولت از هیچ خدمتی برای حل مشکلات آنها فروگذار نخواهد کرد.