مدارس ۳ شهرستان استان اصفهان برای فردا شنبه ۷ بهمن تعطیل شد مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس چند شهرستان استان اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش ظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک، افت دما و پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و معابر، به منظور پیشگیری […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس چند شهرستان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش ظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک، افت دما و پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و معابر، به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در محورهای برف‌گیر، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های سمیرم، فریدون‌شهر و بویین‌ میاندشت، روز شنبه هفتم بهمن به صورت غیرحضوری خواهد بود و مدارس شهرستان چادگان نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: ۲۰۰ تیم امدادی و برف‌روبی به منظور بازگشایی محورها، نسبت به برف‌روبی و ارائه خدمات اسکان اضطراری در راه‌ها اقدام خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محور سی‌سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور بویین‌میاندشت به خوانسار تا اطلاع ثانوی مسدود است و به رانندگان توصیه می‌شود برای تردد از محورهای غرب و جنوب از زنجیر چرخ استفاده کنند.