عضویت ۳۷۰۰ نفر در صندوق بیمه هنرمندان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان به مناسبت هفته دولت گفت : دولت فعلی یک دولت مردمی است و خدمت رسانی به مردم را در راس امور و اهداف خود قرار داده و به همین دلیل با انجام اقدامات جدید باعث تسهیل گری و تسریع در انجام […]

عضویت ۳۷۰۰ نفر در صندوق بیمه هنرمندان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان به مناسبت هفته دولت گفت : دولت فعلی یک دولت مردمی است و خدمت رسانی به مردم را در راس امور و اهداف خود قرار داده و به همین دلیل با انجام اقدامات جدید باعث تسهیل گری و تسریع در انجام امور مراجعان شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به نقل از ایران ، علی تمنایی در این خصوص  به تسهیل در ارائه  مجوزهای موسسات فرهنگی و هنری اشاره و تصریح کرد: در گذشته موسسات فرهنگی و هنری تک منظوره و چندمنظوره پروسه طولانی برای تایید اماکن و همچنین مصاحبه باید می گذراندند که اکنون با اتخاذ تدابیری این مراحل حذف شده است.
تمنایی افزود:  خوشبختانه تمامی مراحل ثبت و طی روند اداری مجوز ها  از صفر تا صد مسیر از طریق سامانه صورت می گیرد و در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم  که  بیش از ۸۰ درصد پروسه های اداری حوزه فرهنگ و ارشاد در استان اصفهان از طریق سامانه صورت می پذیرد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش دیگر این گفتگو به صندوق بیمه هنرمندان اشاره کرد و در این زمینه گفت : این صندوق گامی است در جهت تامین امنیت شغلی هنرمندان و اکنون ۳۷۰۰ عضو دارد . کارگروه هایی در این زمینه ایجاد شده است که افراد متقاضی عضویت به این کارگروهها ارجاع می شوند و بصورت تخصصی موارد بررسی می شود و چون کار بین پنج کارگروه تقسیم می شود مدت زمان کمی صرف می شود که در خواست افراد به نتیجه برسد.
علاوه بر ان ایجاد این کارگروه ها باعث میشود که بحث پذیرش عضویت صندوق بیمه هنرمندان به صورت سلیقه ای صورت نگیرد و دیگر یک شخص خاص تصمیم گیرنده نیست بلکه یک تیم متخصص مدارک را بررسی میکنند و در این خصوص تصمیم گیری به مراتب دقیق تری صورت می گیرد.
وی در ادامه افزود : از دیگر اقداماتی که مصادف با هفته دولت صورت گرفته است تشکیل جلسات اطلاع رسانی استان جهت رسیدگی به امور رسانه ها است. 
وی خاطر نشان کرد : پیگیری بحث همگرایی و اتحاد رسانه ای استان از مواردی است که طی دوماه اخیر بصورت جدی انجام پذیرفته است و با هماهنگی هایی که با معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان صورت گرفت شدیدا بر این تاکید شد که مسئولین به رسانه ها پاسخگو باشند و اگر کم کاری در این زمینه صورت گرفت با مسئول مربوطه برخورد خواهد شد.