به رغم تبلیغات رسانه‌های معاند، عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین برای برگزاری تجمعات اعتراضی با چالش جدی مواجه شده‌اند؛ آن‌ها پس از برگزاری نمایش مفتضحانه حمله وحشیانه به سفارت ایران و مرکز اسلامی در انگلیس وجاهت خود را با گرفتن ژست‌های سیاسی و دفاع از حقوق بشر از دست داده‌اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، […]

به رغم تبلیغات رسانه‌های معاند، عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین برای برگزاری تجمعات اعتراضی با چالش جدی مواجه شده‌اند؛ آن‌ها پس از برگزاری نمایش مفتضحانه حمله وحشیانه به سفارت ایران و مرکز اسلامی در انگلیس وجاهت خود را با گرفتن ژست‌های سیاسی و دفاع از حقوق بشر از دست داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا ،پلیس انگلیس تاکنون ۱۲ عنصر ضد انقلاب را در لندن و یک مورد را در شهر منچستر دستگیر و اعلام کرده که سایر اغتشاشگرانی که یکشنبه گذشته نظم عمومی پایتخت را برهم زدند شناسایی و به دست عدالت خواهد سپرد.
پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای شدیدالحن به جراحت پنج مامور این دستگاه امنیتی اشاره و تصریح کرده است که آن‌ها در نتیجه تحرکات هنجارشکن آشوبگران در بیمارستان بستری هستند. بخشی از بیانیه پلیس به رفتار وحشیانه آشوبگران پرداخته و هشدار داده است که این اقدامات در جامعه انگلیس تحمل نخواهد شد. « در روزهای آینده، ما از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم – از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها – برای شناسایی این افراد و محاکمه آنها استفاده خواهیم کرد»

در پی وقوع این حوادث که از ذات کریه و پلید آشوبگران پرده برداشت، برخی سران اغتشاشگر با صدور بیانیه‌هایی که نشانگر عقب نشینی مفتضحانه آن هاست در توصیه به هواداران خود به جرائم صورت گرفته اعتراف کرده و گفته‌اند «لطفا در صورت تجمع با پلیس درگیر نشوید و به کسی آسیب نزنید»

هم زمان گردش تصاویر اقدامات وحشیانه عناصر ضد انقلاب در شبکه‌های مجازی پیش از آنکه پروژه به گل‌نشسته براندازان را به حرکت درآورد نتیجه عکس داده و باعث ریزش هواداران این جنبش ضد مردمی شده است.
در یک مورد، عناصر ضد انقلاب یکی از نمازگزاران مرکز اسلامی را دوره‌کرده‌و به زور از او می‌خواهند که علیه مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ناسزا بگوید تا او را رها کنند. نامبرده که بنابه دلایل امنیتی نامش فاش نمی‌شود پس از امتناع از همکاری با آشوبگران مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و گوشی موبایل او سرقت می‌شود.

یکی دیگر از نمازگزاران مرکز اسلامی که اخیرا در ناحیه شکم تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، مورد ضرب و شتم اغتشاشگران قرار گرفته و از ناحیه دست آسیب دیده است. اما تصویر نمازگزار دیگری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه اوباش مقابل دیدگان مستاصل پلیس او را به شکل بی‌رحمانه‌ای مورد مشت و لگد قرار داده و نامبرده از ناحیه سر مورد مجروح می‌شود.

در همین پیوند مرور اجمالی از صفحات مجازی فعالان ضد انقلاب خارج‌نشین نشان می‌دهد که تعدادی از آن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته با حذف مطالب حاوی حمایت از اسم رمز «مهسا امینی» صف خود را از بانیان حوادث اخیر جدا کرده و از کانال‌های مرتبط با عناصر برانداز خارج شده‌اند.

از سویی دم خروس از زیر لباس برخی بیرون زده که هواداران خود را به حمایت از عامل اصلی اغتشاشات اخیر یعنی رژیم صهیونیستی دعوت می‌کنند. هم زمان شماری از شبکه‌های تلگرامی مستقر در انگلیس، با انتشار پیام‌های جهت‌دار تاکید دارند که حوادث اخیر، محدود به مهسا امینی و حجاب نیست و هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دیشب (دوشنبه) اغتشاشگران قصد داشتند تا برای دومین شب متوالی مقابل مرکز اسلامی انگلیس تجمع کنند. اما خبر تجمع هواداران انقلاب و برگزاری مراسم عزاداری برای هشتمین امام شیعیان در صحن بیرون مرکز، اغتشاشگران را از این کار منصرف کرد.

آن‌ها طبق اعلامیه‌های صادر شده قصد دارند تا در نقاط دیگری از شهر تجمع کنند. اما اینکه تحرکات آن‌ها با توجه به ماجرای مفتضحانه روز یکشنبه و پروژه شناساسی اغتشاشگران توسط پلیس، تا چه اندازه با اقبال مواجه شود پرسشی‌است که مرور زمان به آن پاسخ خواهد داد.

خبرنگار: ابراهیم باصری