آشپزخانه صنعتی مرکزی دانشگاه شیراز به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از صداو سیما مرکز فارس،به‌گفته مدیر امور دانشجویی دانشگاه شیراز، این آشپزخانه، با مساحت حدود هزارمتر مربع، با اعتباری ۱۰میلیاردتومان در طول یک‌سال (مهر ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱) به بهره‌برداری رسیده است که از این اعتبار، ۶میلیاردتومان مربوط به […]

آشپزخانه صنعتی مرکزی دانشگاه شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از صداو سیما مرکز فارس،به‌گفته مدیر امور دانشجویی دانشگاه شیراز، این آشپزخانه، با مساحت حدود هزارمتر مربع، با اعتباری ۱۰میلیاردتومان در طول یک‌سال (مهر ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱) به بهره‌برداری رسیده است که از این اعتبار، ۶میلیاردتومان مربوط به هزینه‌های عمرانی و ۴میلیاردتومان صرف خرید تجهیزات موردنیاز (خط اتوماتیک پخت برنج، سرخ‌کن، هواپز، جوجه‌پز، برنج‌شوی، دم‌کن و گرم‌نگهدارنده صنعتی) شده است.

رمضان‌زاده افزود: آشپزخانه صنعتی در دانشگاه به افزایش سلامت و بهداشت غذا، تسریع در پخت و حفظ کیفیت غذا، کاهش نیروی انسانی و صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی به‌ویژه مصرف آب و همین‌طور اقلام مصرفی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: این آشپزخانه که با حمایت مالی سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان آماده شده است، روزانه تا ۱۰۰هزارپرس در هر وعده، امکان پخت غذا دارد.