رویداد محوری نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت:رویداد محوری می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه گردشگری استان داشته باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ کیومرث حبیبی با حضور در غرفه‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان که با همراهی سرپرست و […]

رویداد محوری نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت:رویداد محوری می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه گردشگری استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ کیومرث حبیبی با حضور در غرفه‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان که با همراهی سرپرست و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان انجام شد، ضمن دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان و فعالان بخش خصوصی، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و گفت: کردستان با وجود ظرفیت‌های بی‌بدیل طبیعی و تاریخی، دارای میراثی ناملموس برپایه هویت فرهنگی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه فعال شدن ظرفیت‌های این منطقه می‌تواند موتور محرکه توسعه کردستان باشد، افزود: باید با تعریف رویدادهای گردشگری، علاوه بر به نمایش گذاشتن آئین ها و آداب و رسوممان در راستای جذب و توسعه توریسم، گام‌های اساسی برداریم.

او ضمن تقدیر از حضور کردستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران، عنوان کرد: غرفه استان کردستان در این نمایشگاه توانسته است هم در حوزه گردشگری و هم در حوزه صنایع دستی ظرفیت‌های استان را به خوبی معرفی ‌کند.

حبیبی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری بسیار خوبی میان بخش‌های خصوصی و دولتی در این رویداد فرهنگی برقرار است، امیدواریم این تعاملات زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های بیشتر برای رونق گردشگری استان باشد.