بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد «ویلاشهر» با اشاره به پیشرفت پروژه‌های شاخص منطقه ۳ شهرداری نجف آباد گفت پیشرفت پروژه‌های مختلف در منطقه ۳ شهرداری نجف آباد با روند بسیار خوبی همراه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد […]

بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد «ویلاشهر» با اشاره به پیشرفت پروژه‌های شاخص منطقه ۳ شهرداری نجف آباد گفت پیشرفت پروژه‌های مختلف در منطقه ۳ شهرداری نجف آباد با روند بسیار خوبی همراه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد با بیان اینکه جریان خدمت شهرداری نجف آباد با تمام توان در حال پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات به مردم شریف نجف آباد است گفت در جریان خدمت تعطیلی وجود ندارد و تمام پروژه‌ها با سرعت و کیفیت بالا در حال نزدیک شدن به اتمام هستند.

وی چشم انداز توسعه شهر نجف آباد به ویژه در عرصه عمرانی را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود از پروژه‌های شاخص منطقه سه شهرداری نجف آباد احداث شهرک آپادانا است که با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی در مساحت ۲۸۸ هزار متر مربع در حال انجام است و تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد در ادامه اظهار کرد زیرگذر کارگر(شهید ربیعیان) با هزینه ۳۲ میلیارد ریالی و مساحت ۱۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و با قدرت این پروژه در حال پیشرفت می‌باشد. همچنین فاز اول احداث جایگاه پمپ بنزین منطقه سه شهرداری نجف آباد «ویلاشهر» با هزینه ۱۸ میلیارد ریالی تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است. و امیدوار هستیم بزودی افتتاح و وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شریف نجف آباد بشود.

قنبری با اشاره به آسفالت گسترده معابر منطقه سه شهرداری نجف آباد تصریح کرد خیابان ویلا، خیابان‌های سروستان، معابر شهرک کاوه، معابر خیابان باهنر و لکه گیری معابر سطح منطقه از جمله بخش‌های پروژه آسفالت در این منطقه است که تا کنون ۵۰ هزار متر مربع از معابر منطقه روکش آسفالت و ۲۶ هزار متر مربع از معابر خاکی آسفالت و ۵۳۸ تن لکه گیری در منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد اصلاح هندسی بلوار دانشگاه و بلوار آزادگان، زیرگذر و اجرای جدول و کانیو شهرک کاوه، اجرای جدول و کانیو خیابان دانش آموز و اجرای روشنایی پارک آبشار و مسیر کوهنوردی پارک از جمله پروژه‌های محله محور منطقه سه شهرداری نجف آباد است.

🔹 مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد در خصوص پروژه‌های ترافیکی منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت اصلاح هندسی بلوار ولیعصر تقاطع ۱۰۲، اصلاح هندسی بلوار دانشگاه، اصلاح هندسی بلوار آزادگان و بازنگری طراحی و تصویب طرح زیرگذر شهید ربیعیان از جمله طرح‌های ترافیکی این منطقه است.