ستاد «کیمیا» پذیرای میهمانان نوروزی می‌شود مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ستاد کیمیا با هدف اطلاع رسانی به مسافران نوروزی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ برپا شده است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: ستاد تسهیلات سفر منطقه […]

ستاد «کیمیا» پذیرای میهمانان نوروزی می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ستاد کیمیا با هدف اطلاع رسانی به مسافران نوروزی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ برپا شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پذیرای مسافرانی است که از سمت شمال کشور، تهران و شهرهای مجاور وارد شهر می‌شوند.
او با بیان اینکه ایجاد شرایط مطلوب برای استقبال از مسافران نوروزی از یک‌ماه پیش برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با برگزاری جلسات متعدد ستاد نوروزی منطقه ۱۲ و با هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در حال اجرا است.
رسالت با اشاره به فعالیت ستاد کیمیا واقع در شمال شهر اصفهان گفت: در این ستاد امکانات لازم برای توقف لحظه‌ای و اطلاع‌رسانی به مسافران فراهم شده است.
مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اعلام کرد: در این ستاد همچنین تمهیداتی برای تامین رفاه مسافران در ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.
او با بیان اینکه ستاد کیمیا با هدف اطلاع‌رسانی کامل پیرامون شهر اصفهان به مسافران نوروزی راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در ستاد نوروزی کیمیا رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه صنایع دستی برگزار می‌شود.