مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از درخشش دانش آموزان این شهرستان در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان،علی شریفی گفت: مرحله کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی کشور در استان اصفهان با حضور هلیا فهیمیان و سیده فاطمه آلبوشوکه، دانش آموزان دبیرستان […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از درخشش دانش آموزان این شهرستان در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان،علی شریفی گفت: مرحله کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی کشور در استان اصفهان با حضور هلیا فهیمیان و سیده فاطمه آلبوشوکه، دانش آموزان دبیرستان حضرت زینب (س) به عنوان نمایندگان استان خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به درخشش دانش آموزان رامشیر در این مرحله از جشنواره افزود: امسال همه شرکت کنندگان جشنواره نوجوان خوارزمی در ۹ محور، جزو نفر‌های برگزیده و برتر کشوری اعلام شده اند.

شریفی هشتمین دوره نوجوان جشنواره خوارزمی را بزرگ‌ترین رویداد علمی دانش‌آموزی کشور دانست و ادامه داد: مهمترین وظیفه و رسالت ما کشف و پرورش استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان در سنین نوجوانی است تا آن‌ها ابتکار‌ها و خلاقیت‌های خود را در بستری مناسب به عرصه ظهور و بروز برسانند.