شهر در تکاپوی استقبال از سال نو مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از آغاز آئین درخت‌کاری با شعار محوری «حیات در حیاط» در مدارس شهر اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با بیان […]

شهر در تکاپوی استقبال از سال نو

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از آغاز آئین درخت‌کاری با شعار محوری «حیات در حیاط» در مدارس شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با بیان اینکه آئین درختکاری و درخت‌بانی طی چند روز گذشته در اصفهان آغاز شده و تا چند روز آینده ادامه دارد، اظهار کرد: آئین درخت‌کاری به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با شعار محوری «حیات در حیاط» آغاز شده است.
او افزود: در این طرح در مدارسی که ظرفیت کاشت درختان به‌ویژه درختان مثمر وجود دارد، با کمک دانش‌آموزان درخت‌کاری انجام می‌شود.
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، در این راستا آیین درخت‌کاری در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در روز ۱۵ اسفندماه با حضور جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.
خانه تکانی شهر در آستانه سال نو
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به انجام اقدامات لازم در شهر در آستانه سال نو از سوی مدیریت شهری گفت: معاونت خدمات شهری، سازمان‌ زیباسازی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین مناطق پانزده‌گانه شهرداری وظایف خود را در زمینه رنگ‌آمیزی، فضاسازی محیطی، گل‌کاری و گل‌آرایی آغاز کرده اند که امیدواریم مجموعه این فعالیت‌ها، موجب رقم زدن ساعات خوشی برای شهروندان شود.
فعالیت ویژه ستاد تسهیلات سفر
معرک‌نژاد با اشاره به روند فعالیت ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان توضیح داد: این ستاد دائمی است، اما در زمان پیک حضور مسافران در اصفهان به‌صورت ویژه فعالیت می‌کند.
او افزود: این ستاد از چند ماه گذشته تاکنون برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در حال فعالیت است و کمیته‌های مختلف تدابیر لازم را در این خصوص اندیشه‌اند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اعلام اینکه آئین آغاز به‌کار رسمی ستاد تسهیلات سفر ایام نوروز شهر اصفهان در روز ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود، تأکید کرد: با توجه به اینکه این ستاد دائمی است و باید در طول سال خدماتی را به مسافران ارائه کند، مجموعه باغ فدک میزبان مسافران بوده و به‌صورت ویژه از ۱۷ اسفند آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را داریم.
او خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری باغ فدک به عنوان کمپ روباز شهر اصفهان برای نوروز امسال سطح خدمات خود را ارتقا داده تا میزبان شایسته‌ای برای هم‌وطنان باشد.