استاندار کردستان گفت: مدیریت اجرایی استان اولویت خود را بر حمایت از طرحها و پروژه‌های ثروت آفرین و اشتغالزا متمرکز کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان سقز و بازدید از پروژه ذوب آهن سقز با تقدیر از سرمایه گذاران پروژه و اداراتی […]

استاندار کردستان گفت: مدیریت اجرایی استان اولویت خود را بر حمایت از طرحها و پروژه‌های ثروت آفرین و اشتغالزا متمرکز کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان سقز و بازدید از پروژه ذوب آهن سقز با تقدیر از سرمایه گذاران پروژه و اداراتی که بر احیای این طرح تلاش کردند، گفت:اولویت دولت در استان کردستان توجه به پروژه‌هایی است که برای استان خلق ثروت می‌کنند و بر مزیت‌های صنعتی استان بیفزایند.
وی با بیان اینکه مدیریت اجرایی استان خود را موظف به حمایت از سرمایه‌گذاران و طرحهای پیشران صنعتی استان تا حصول نتیجه نهایی می‌داند، اظهار کرد: اعتقاد دارم برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی انجام شود که سرمایه‌گذاران با فراغ بال از زمانبندی اتمام طرحها جلوتر باشند.
دکتر زارعی کوشا ادامه داد:طرح فولاد سقز جزو طرحهایی است که برای استان و شهرستان اهمیت حیاتی دارد و مانیز از پروژه‌های اینچنینی حمایت همه جانبه می‌کنیم.
وی بر حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی همه مدیران تاکید کرد و گفت: در استان هیچ محدودیتی بر حمایت از افراد سرمایه گذار نداریم.
پروژه ذوب آهن سقز با سرمایه‌گذاری نهایی ۴۳۰ میلیون دلاری دارای پیشرفت فیزیکی ۳۴ درصد و در صورت اتمام برای شش هزار و ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان