بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۳۵ نفر به کرونا مبتلا شده اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و تعداد جان باختگان  بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۸۲۱ […]

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۳۵ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و تعداد جان باختگان  بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۳۵ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۲۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

در ژاپن ۲۴۵ هزار ۵۴۲ مورد جدید ابتلا و ۴۵۶ مورد مرگ ثبت شد و شمار جان باختگان نیز به ۵۸ هزار و ۹۵۲ نفر رسیده است.

آمریکا نیز هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۸۱۹ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۲۱ هزار ۵۹ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۲۴ هزار ۹۳۴ مورد جدید به شمار بیماران و ۲۰۱ مورد مرگ به جان باختگان کرونا در آمریکا اضافه شد.

روز گذشته در برزیل  ۳۰ هزار و ۸۶۵ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۱۹۸ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل جانباختگان کرونا به ۶۹۴ هزار و ۸۲۳ نفر رسیده است.

در کلمبیا ۴ هزار ۸۵۶ مورد جدید ابتلا و ۸۰ مورد مرگ ثبت شد و شمار جان باختگان نیز به ۱۴۲ هزار و ۲۵۹ نفر رسیده است.

در کره جنوبی دیروز ۵۶ هزار و ۹۵۴ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۷۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۳۲ هزار و ۴۹۶ مورد رسید.

در تایوان دیروز ۲۷ هزار و ۶۷۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۶۲ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۵ هزار و ۴۴۵ مورد رسید.

در هنگ کنگ دیروز ۱۹ هزار و ۷۲۲ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۵۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۲ هزار و ۲۰۴ مورد رسید.

در اسپانیا روز گذشته یک هزار و ۳۱۸ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۴۸ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل جان باختگان کرونا به ۱۱۷ هزار و ۴۱۳ نفر رسیده است.

در شیلی دیروز ۵ هزار و ۳۳۵ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۴۶ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۶۳ هزار و ۳۰۰ مورد رسید.

در روسیه روز گذشته ۳ هزار و ۴۳۹ مورد ابتلای جدید و ۴۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل جان باختگان کرونا به ۳۹۳ هزار و ۹۸۶ مورد رسید.

در استرالیا دیروز ۸ هزار و ۸۹۴ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۳۷ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۷ هزار و ۲۸۵ مورد رسید.

در پاراگوئه دیروز ۶ هزار و ۱۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۸ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۹ هزار و ۷۱۶ مورد رسید.

در لهستان دیروز ۴۶۳ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۹ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۱۸ هزار و ۵۸۶ مورد رسید.

در دانمارک دیروز ۳۵۳ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۳ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۷ هزار و ۸۸۹ مورد رسید.