تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری و ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی شهردار اصفهان با اعلام اینکه در دو هفته گذشته ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری از سوی شهرداری اصفهان خریداری شده است، گفت: در حال انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری و ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی

شهردار اصفهان با اعلام اینکه در دو هفته گذشته ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری از سوی شهرداری اصفهان خریداری شده است، گفت: در حال انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در دیدار با اهالی منطقه سه شهرداری اصفهان ضمن اشاره به ضرورت تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان به اتوبوس های جدید و تازه نفس اظهار کرد: در اوایل دوره ششم مدیریت شهری ۵۷۰ دستگاه اتوبوس در حال سرویس‌دهی بود، از این‌رو طی دو سال گذشته تلاش کردیم تعداد اتوبوس‌ها به استاندارد لازم برسد.

وی افزود: طی دو هفته گذشته ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری خریداری کردیم و در حال انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی هستیم.

شهردار اصفهان تکمیل ابرپروژه حلقه چهارم را از دیگر برنامه های قرار گرفته در دستور کار شهرداری دانست و گفت: حلقه چهارم ۷۸ کیلومتر طول دارد و تصمیم داریم تا بخشی از آن را که در محدوده شهر اصفهان قرار دارد در این دوره مدیریت شهری به ثمر برسانیم.

صرف ۶۴ درصد از بودجه عمرانی در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل، پیگیری شبانه روزی برای تکمیل ابرپروژه خط دو قطار شهری، نظافت روزانه۵۰ میلیون متر مربع از معابر شهر و نگهداری از پنج هزار هکتار فضای سبز شهری از دیگر اقدامات مدیریت شهری بود که شهردار اصفهان در این دیدار به ارایه توضیحاتی درباره آنها پرداخت.