تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی به جامعه ایثارگری موجبات رضایتمندی ایشان را فراهم می کند مقدس معاون سلامت و توانمند سازی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشستی با امینی رئیس بانک دی گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی موجبات رضایتمندی جامعه ی هدف را فراهم می نماید. به گزارش خبرنگار […]

تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی به جامعه ایثارگری موجبات رضایتمندی ایشان را فراهم می کند

مقدس معاون سلامت و توانمند سازی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشستی با امینی رئیس بانک دی گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی موجبات رضایتمندی جامعه ی هدف را فراهم می نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایثار، محمد حسین مقدس معاون سلامت و توانمندسازی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با حضور در بانک دی با امینی رئیس بانک دیدار کرد.
در این دیدار که دهدار رئیس دفتر مدیر کل و فخرالدینی معاون تسهیلات نیز حضور داشتند مقدس گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی موجبات رضایتمندی جامعه ی هدف را فراهم می نماید و ما به عنوان خادمان این خانواده های معزز باید تمام تلاشمان را در جهت کسب رضایت این عزیزان در آسان نمودن ارائه تسهیلات در بانک به کار بگیریم.
در این جلسه امینی رئیس بانک دی بوشهر نیز ضمن ارائه گزارش پرداخت تسهیلات به جامعه معزز ایثارگری قول نهایت همکاری را با عزیزان ایثارگر در این زمینه داد.