امام جمعه قروه در مراسم تشییع مطهر پاک شهید تورج اردلان گفت: شهدای پلیس سند افتخار خدمتگزاری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام “عابدین رستمی” با تبریک و تسلیت به خانواده داغدار سرهنگ دوم شهید تورج اردلان و حافظان امنیت بیان داشت: پلیس در راه حفاظت از جان و […]

امام جمعه قروه در مراسم تشییع مطهر پاک شهید تورج اردلان گفت: شهدای پلیس سند افتخار خدمتگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام “عابدین رستمی” با تبریک و تسلیت به خانواده داغدار سرهنگ دوم شهید تورج اردلان و حافظان امنیت بیان داشت: پلیس در راه حفاظت از جان و ناموس مردم با تقدیم عزیزان خود در راه امنیت، شهید تقدیم می کند.

وی افزود: دشمن به دنبال ناامنی است و می خواهد با ایجاد تفرقه در این استان به اتحاد این مردم خلل وارد کند ولی مردم کردستان همیشه در صحنه بوده اند و توطئه های آنان را خنثی کرده اند.

امام جمعه شهرستان قروه با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی حافظان امنیت بیان داشت: مردم قدردان این فداکاری و از جان گذشتگی هستند و این شهید عزیز در راه آرامش مردم جان خود را فدا کرد.
حجت الاسلام رستمی با اشاره به این موضوع که امنیت اولویت نظام است، گفت: دشمنان و معاندان به دنبال ناامنی و آشوب در ایران هستند و نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل آنها ایستاده اند و دشمنان هرگز به اهداف پلید خود نخواهد رسید و همانند گذشته ناکام خواهند ماند.
وی در ادامه افزود: صاحبان قلم و فرهیختگان مواظب باشند دشمنان در میان آنان نفوذ نکند و با هوشیاری خود همانند گذشته، نشان دهند که دل در گرو انقلاب دارند و اجازه تفرقه به آنان ندهند.
امام جمعه شهرستان قروه در پایان گفت: مردم از دستگاه قضا مطالبه دارند با کسانی که مردم را تهدید می کنند و با آشوب، امنیت شهروندان را برهم می زنند برابر قانون برخورد کنند.