جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مأموریت تخصصی سپاه، پاسداری از انقلاب است و اگر در دامان حاشیه پردازی و جناح بازی قرار گیرد از اجرای درست این مأموریت دور می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهرسرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه اردستان، اظهار […]

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مأموریت تخصصی سپاه، پاسداری از انقلاب است و اگر در دامان حاشیه پردازی و جناح بازی قرار گیرد از اجرای درست این مأموریت دور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهرسرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه اردستان، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی سپاه را پاسدار انقلاب می‌دانست و خود حاج قاسم نیز این معنا را در عمل تداعی کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب شهید سلیمانی خود یک مکتب است، افزود: شهید سلیمانی برای اینکه تبدیل به یک مکتب و پاسدار انقلاب شود سه ارتباط اعم از رابطه با خدا، با ولایت و رابطه با مردم را در خود ایجاد کرده بود، این شهید بزرگوار بهترین و متعبد ترین عبد روزگار ما بود.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: زیباترین رفتار بندگی در جز به جز رفتار شهید سلیمانی نقش بسته است، کارهای بزرگ و کوچک اما با کیفیت و با اخلاص انجام می‌داد، رابطه با ولایت را در خود ایجاد کرده و خود را سرباز ولایت می‌دانست.

سرهنگ عمومهدی ادامه داد: حاج قاسم خود را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب قرار می‌داد و به سخنان ایشان گوش داده و عمل می‌کرد همچنین از جان مایه می‌گذاشت تا فرمایشات رهبری بر زمین نماند.

وی بیان کرد: حاج قاسم خود با مردم را نوکری مردم تعریف کرده و ادعایی در مقابل مردم نداشت همچنین خود را فدایی ملت می‌دانست و در آخر نیز به دست شقی‌ترین افراد روزگار به شهادت رسید.