تهران، شیراز و مشهد بیشترین مقصدگردشگری از پایانه‌های مسافربری اصفهان بوده است مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در پیک نخست سفرهای نوروزی بیشترین مقصد گردشگری سفرهای برون شهری نوروزی از مبدا اصفهان به تهران، شیراز و مشهد گزارش شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابوالفضل […]

تهران، شیراز و مشهد بیشترین مقصدگردشگری از پایانه‌های مسافربری اصفهان بوده است

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در پیک نخست سفرهای نوروزی بیشترین مقصد گردشگری سفرهای برون شهری نوروزی از مبدا اصفهان به تهران، شیراز و مشهد گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابوالفضل توکلی با اشاره به اینکه در پیک نخست سفرهای نوروزی با استقبال مسافران و سفر با اتوبوس مواجه بوده‌ایم،اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های پایانه‌های مسافربری در ایام نوروز به کار گرفته شده است تا بهترین خدمات به مسافران و سفر با اتوبوس ارائه شود.
وی افزود:با وجود کاهش اتوبوس‌های برون‌شهری اما برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پوشش سرویس‌دهی به ۱۱۷ مقصد در اقصی نقاط کشور شده است تا هیچ مسافری در پایانه‌های اصفهان بدون بلیت نماند.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد:از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه جاری ۱۰۰ هزار و۸۹۵ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری وارد شهر اصفهان و ۱۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر از شهر اصفهان به مقاصد مختلف کشور خارج شده‌اند.

وی ادامه داد:این تعداد سفر ۸ هزار و هشتصد و نود و هفت سرویس اتوبوس برون شهری و به مقصد یکصد و هفده شهرکشور انجام شده است که تمهیدات لازم ویژه ایام نوروز باپیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان برای جابه‌جایی مسافران تدارک دیده،که برحسب تقاضای مسافران در نظرسنجی‌ها بوده است.
توکلی گفت:در پیک نخست سفرهای برون‌شهری از طریق پایانه‌ها بیشترین مقصد سفرها به شهرهای تهران،مشهد،شیراز،جنوب و شمال کشور گزارش شده است.
وی اضافه کرد:همچنین تعداد ۳ هزار و ۲۰۴ سفر درون استانی از طریق پایانه‌های کاوه ،صفه،زاینده‌رود و صمدیه در ایام نوروز صورت گرفته که بیشترین خروجی مقصد از اصفهان به شهرستانهای کاشان،شهرضا،مبارکه،لنجان،فریدن و گلپایگان بوده است.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه به پیک دوم سفرهای نوروزی وارد شده‌ایم،بیان داشت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی نوروز، پایانه‌های مسافربری سرویس‌های خدماتی خود را افزایش خواهد داد تا مسافران با آسودگی خاطر بیشتری به محل زندگی خود بازگردند.
وی بیان داشت: در این راستا امکانات مختلف رفاهی در این پایانه‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته که هتل و رستوران با رعایت ملاحظات مبارک رمضان از جمله مهمترین آنها است.