سیاست دشمن ایجاد اختلال در سیستم محاسباتی ما از طریق سلطه رسانه‌ای است دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی استان اصفهان گفت: اولین نکته‌ای که مقام معظم رهبری روی آن تأکید داشتند، شناخت صحنه بود. امروز در جریان سکوت مارپیچ قرار گرفته‌ایم، سیاست دشمن بر این است که از طریق سلطه رسانه‌ای سیستم محاسباتی ما را […]

سیاست دشمن ایجاد اختلال در سیستم محاسباتی ما از طریق سلطه رسانه‌ای است

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی استان اصفهان گفت: اولین نکته‌ای که مقام معظم رهبری روی آن تأکید داشتند، شناخت صحنه بود. امروز در جریان سکوت مارپیچ قرار گرفته‌ایم، سیاست دشمن بر این است که از طریق سلطه رسانه‌ای سیستم محاسباتی ما را دچار مشکل کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محسن کریمی امروز جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه در عهدواره استانی تبیین تا قیام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص موضوع جهاد تبیین روی نکاتی تأکید داشتند، اما در آن زمان مردم درگیر کرونا بودند و برنامه‌های فرهنگی هم دچار خلل شد.

وی افزود: جمع حاضر در این جلسه، در ایام کرونا نیز در حال تلاش بودند، از تهیه ارزاق گرفته تا حضور در بیمارستان را به دست گرفتند و هیچکدام از ما خانه‌نشین نبودیم، اما حقیقت این است که به مدت دو سال برنامه‌ها تعطیل شد. به یاد دارید که یک سال به‌طور کامل مراسم‌های محرم را به‌صورت حضوری نداشتیم و درب‌های حرم‌های مطهر و مساجد در کشور بسته شد.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: سال ۹۸ مقام معظم رهبری بر حرکت عمومی و جامعه اسلامی تاکید کردند، اما همان مراکز مؤثر در این حرکت با شیوع کرونا به سمت تعطیلی رفت و وضعیت تا ابتدای سال ۱۴۰۱ ادامه داشت.

وی با بیان اینکه استان اصفهان همواره خط‌شکن بوده است، اضافه کرد: پیشینه ما در اصفهان با امثال شهید کاظمی و شهید قجه‌ای شکل گرفته و بر همین اساس لازم است در همان اندازه پیشینه خود کار و تلاش داشته باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: اولین نکته‌ای که مقام معظم رهبری برای این حرکت عمومی، روی آن تأکید داشتند، شناخت صحنه بود. امروز در جریان سکوت مارپیچ قرار گرفته‌ایم، سیاست دشمن بر این است که از طریق سلطه رسانه‌ای سیستم محاسباتی ما را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه مسیری که در آن قرار داریم، دشوار است، تصریح کرد: در همین مسیر سخت باید زمینه‌ساز ظهور باشیم. مگر در روایات ندیدیم که در دوره آخرالزمان نگه داشتن آتش کف دست راحت‌تر از نگه داشتن ایمان است. هرچه به ظهور نزدیک‌تر شویم کار سخت‌تر می‌شود و درواقع باید بند پوتین‌ها را محکم‌تر کرد.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اهمیت پرداختن به نقطه‌های روشن و امیددهنده، گفت: دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها از لحاظ عقلی جلوتر از ما هستند، یکی از این نقطه‌های روشن و امیدآفرین، سرود سلام فرمانده بود که جلوه عقول دهه هشتادی و نودی‌ها را در آن دیدیم. باید لبیکی مانند لبیک شهید حججی و کاظمی‌ها به آقا بدهیم.

عهدواره تبیین تا قیام، لبیک به فرمان ولی
محمد صافی اصفهانی دبیر رویداد تبیین تا قیام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد حرکت عمومی به سمت چشم‌انداز جامعه اسلامی، از طریق به میدان آوردن ظرفیت نیروی عظیم جوان متعهد، تصمیم گرفتیم تا با برگزاری عهدواره استانی «تبیین تا قیام» به مباحث مورد نیاز این عرصه پرداخته و آمادگی خود را برای حضور حداکثری در میدان فرهنگی اجتماعی ارتقا بخشیم.

وی در خصوص سرفصل مباحث این رویداد، افزود: شناخت صحنه و جانمایی صحیح در فعالیت‌های فرهنگی، چگونگی ارتباط با مخاطب و گسترش چتر مخاطب در برنامه‌ها، تجربه‌نوردی و ارائه الگوهای موفق فرهنگی، تربیتی و اجتماعی از سرفصل‌های مباحث این رویداد هستند.

دبیر رویداد «تبیین تا قیام» خاطرنشان کرد: این عهدواره استانی ویژه مدیران و اعضای فعال مجموعه‌های فرهنگی اجتماعی اصفهان است که امروز، جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۷ در حال برگزاری است.