معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از مراحل تکمیل پروژه سالن اجلاس سران بازدید کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در جریان این بازدید دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: مدیریت […]

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از مراحل تکمیل پروژه سالن اجلاس سران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در جریان این بازدید دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: مدیریت استان (استانداری، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی و …) مصمم هستند که این پروژه به بهترین نحو جمع بندی و تکمیل شود.
وی این بازدید را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در جریان بازدید امروز مقرر شد؛ درخصوص ادامه عملیات اجرایی، بهره‌برداری های آتی و نحوه اداره مجموعه مسئولان شهرداری به جمع بندی برسند و با هدف گیری مشخصی که ارائه می شود بتوانیم سرمایه گذاران مختلف را جذب کنیم و پروژه را به سمت و سویی هدفمند پیش ببریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استانداری اصفهان آمادگی کامل جهت مساعدت در بخش های مختلف پروژه مذکور در راستای تفاهم و پیشبرد طرح های شهری را دارد