معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، از برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان در مهر ماه سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سعید ابراهیمی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات و خدمات فناورانه، سوژه‌­یابی جهت سرمایه‌­گذاری، مذاکرات و انعقاد قرارداد و با حضور […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، از برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سعید ابراهیمی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات و خدمات فناورانه، سوژه‌­یابی جهت سرمایه‌­گذاری، مذاکرات و انعقاد قرارداد و با حضور صاحبان صنایع، بازرگانان، شرکت‌های دانش بنیان، دستگا‌­های اجرایی و مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن‌نما) امسال، در شهر اصفهان از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ مهر ماه برگزار می‌شود و علاقه­‌مندان به حوزه فناوری می‌­توانند از آن دیدن کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری این رویداد نمایشگاهی، شهرداری اصفهان، استانداری، شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، اتاق بازرگانی، منطقه ویژه علم و فناوری و چند نهاد دیگر مشارکت دارند، اضافه کرد: صاحبان صنایع، بازرگانان، دستگا‌­ه‌های اجرایی و مدیران شهری، شرکت‌­های دانش بنیان، کارآفرینان، اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه و پژوهشگران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و در رابطه با فعالیت‌های مشترک و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با مخاطبان خود تعامل خواهند داشت.

ابراهیمی افزود: این رویداد نمایشگاهی با هدف معرفی محصولات و خدمات فناورانه از طرف دانش‌بنیان‌­ها، تعامل تجار با دانش‌بنیان‌­ها، بازدید هیئت‌های تجاری، بازدید مخاطبان جایزه مصطفی (ص) و سوژه‌­یابی جهت سرمایه‌گذاری و مذاکرات و انعقاد قرارداد برگزار خواهدشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: از دیگر اهداف این نمایشگاه، می‌توان به توسعه تعاملات صنایع و فناوران جهت تحقق نوآوری باز، معرفی نیازهای فناورانه صنایع، امیدآفرینی به ویژه در نسل جوان، شبکه­‌سازی، بازدید و تعامل با دانش‌بنیا‌ن‌­های خارجی و تعامل صنایع بزرگ با دانش­‌بنیان‌­ها اشاره کرد.

وی در آخر اضافه کرد: نمایشگاه فن‌­نما امسال از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ مهر ماه برپا می‌شود و در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان به آدرس کمربندی شرق اصفهان، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود