نماینده اصفهان گفت: واگذاری بخشی از مسئولیت‌های صمت به یک وزارتخانه مستقل ناهماهنگی‌هایی بین این دو وزارتخانه ایجاد خواهد کرد که مشکلاتی را برای تولید، تجارت، بازرگانی و بازار به همراه دارد به همین دلیل با تفکیک وزارت صمت به دو وزارت تجارت و بازرگانی مخالف هستم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت […]

نماینده اصفهان گفت: واگذاری بخشی از مسئولیت‌های صمت به یک وزارتخانه مستقل ناهماهنگی‌هایی بین این دو وزارتخانه ایجاد خواهد کرد که مشکلاتی را برای تولید، تجارت، بازرگانی و بازار به همراه دارد به همین دلیل با تفکیک وزارت صمت به دو وزارت تجارت و بازرگانی مخالف هستم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تفکیک وزارت بارزگانی و صنعت اظهار کرد: با تفکیک وزارت صمت مخالف هستم زیرا این وزارتخانه فعلی برای هدایت کامل زنجیره تولید تا بازار و مصرف به شکل یکپارچه موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به پیامدهای واگذاری بخشی از فعالیت صمت به وزارتخانه بازرگانی افزود: واگذاری بخشی از مسئولیت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک وزارتخانه مستقل ناهماهنگی‌هایی بین این دو وزارتخانه ایجاد خواهد کرد که مشکلاتی را برای تولید، تجارت، بازرگانی و بازار ایجاد به همراه دارد و به همین دلیل با تفکیک وزارت صمت به دو وزارت تجارت و بازرگانی مخالف هستم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک وزارت صمت دردهای این وزارتخانه را درمان نمی‌کند و نه تنها از حجم مشکلات کاسته نمی‌شود بلکه بنظر می‌رسد حجم آن نیز در طولانی مدت افزایش یابد